Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hadde ikke bekkenløsning da jeg var gravid,men nå har det kommet..! Helt siden jeg fødte, har jeg gått turer, hver dag og ganske langt. ikke kjent noen ting i det hele tatt før sånn cirka to uker siden. INgenting nytt i livet som har skjedd,så jeg skjønner ingen verdens ting... Begynte på cerazette da babyen var 6 uker, kan det ha noe betydning? Har vondt i skambeinet og på innsidene av lårene, helt oppe ved skambeinet. Jeg kjenner det nå når jeg sitter her.Har vært på tur i dag også, jeg kan gå ,men det kommer etter hvert. Jeg blir jo ikke liggend epga dette,men det erveldig ubehagelig. Skal man gjøre noe med det?er det noe å gjøre med? Kommer det til å forsvinne? faan, hvorfår nå?? Anonymous poster hash: 97f25...b2e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 ingen med samme opplevelse? Anonymous poster hash: 97f25...b2e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 kom brått på etter 3 år her, fikk beskjed om at slikt kan hende, bekkenet blir aldri 100% det samme etter en fødsel. Sliter enda med det av og på, 9 år siden fødsel nå.. Anonymous poster hash: 7898e...bca
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Bekkenløsning og bekkenlåsning 9 mnd etter fødsel, hadde ingen plager med bekkenet da jeg var gravid. Prøver å lindre smerter med fysioterapi og kiropraktor, men er forferdelige smerter Anonymous poster hash: 5d3c3...df2
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Jeg Hadde litt bekkenløsning før fødsel, men det forsvant for så å komme tilbake 2,5 mnd etter fødsel, sliter fortsatt med det den dag i dag (barnet er 18mnd), jeg syntes dette er skikkelig vanskelig og trist da det begrenser meg ifht trening og daglig mosjon, er jeg veldig aktiv en dag så ligger jeg dagen etter pga smerter, så her må jeg være veldig forsiktig med hva jeg gjør. Er nå gravid igjen og håper inderlig at det skal sette ting på plass igjen(fysioterapauten min sier at det er den beste måten å få orden på bekkenet, men det er en mulighet for at det blir værre også). Anonymous poster hash: 18286...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå