Nettie+jentungen Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Vurderer å dra til London med samboer og ungen på 1,5 år i november eller desember, noen med forslag til passende hotell?
StineT Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 spørs på budsjettet det da.. Hotell i London er ikke billig, og mange er nedslitte rønner.. Sjekk tripadvisor.com før du bestiller.. Jeg har bodd en del på holiday inn express sine hotell. Liker Limehouse hotellet godt. De er forholdsvis rimelige, men rene og greie, med god frokost.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Britannia hotell er veldig bra. Det har de ofte på coop hotelltilbud. Anonymous poster hash: 19946...93d
Nettie+jentungen Skrevet 29. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2013 spørs på budsjettet det da.. Hotell i London er ikke billig, og mange er nedslitte rønner.. Sjekk tripadvisor.com før du bestiller.. Jeg har bodd en del på holiday inn express sine hotell. Liker Limehouse hotellet godt. De er forholdsvis rimelige, men rene og greie, med god frokost. Nja, tenker ikke kjempebillig, men heller ikke de dyreste hotellene, mer midt på Bodde i en rønne for noen år siden, måtte klatre over sengene for å komme lengre inn i rommet og inn på badet. Vil ikke ha det igjen:) SKal sjekke ut de hotellene
petite fleur Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Vi bodde også på et Holiday Inn Express hotell i London sist, i Southwark Street. Fint og rent hotell, veldig hygelig personale. Anbefales
Liada Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Jeg har bodd to ganger på Park Plaza sine hoteller. Veldig fornøyd med de! skal tilbake i november og sove på Park Plaza County Hall. Har også bodd på Park Plaza Westminster Bridge. Kan absolutt anbefale de
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 Novotel. Veldig fine rom, store og barnevennlige. Anonymous poster hash: eb7e3...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå