Gå til innhold

Hvilken størrelse på dunjakke? Pompdelux

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet bruker str. 116. Velger jeg 110/116 eller 122/128? Ønsker ikke at barnet skal svømme i det, men hadde ikke gjort noe om det kunne brukes første halvdel av neste vinter også. Har ingen erfaring med yttertøyet til pomdelux.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Ja, da gikk jeg fort den største.

Skrevet

110-116.

Anonymous poster hash: dbecf...e5a

Skrevet

Barnet bruker str. 116. Velger jeg 110/116 eller 122/128? Ønsker ikke at barnet skal svømme i det, men hadde ikke gjort noe om det kunne brukes første halvdel av neste vinter også. Har ingen erfaring med yttertøyet til pomdelux.

Min erfaring er at de er litt store i størrelsen i forhold til andre merker

Anonymous poster hash: 7477f...51f

Skrevet

Ja, hva skal jeg gjøre tro. Er ikke for sent å endre ordren.

Skrevet

Jeg hadde uansett tatt den største. Mine barn har alltid vinterjakkene i to sesonger vuten at de drukner i dem i starten.

Skrevet

Gutten min bruker 128 i klær. Han har en vinterjakke i 104 derfra som passer enda! Så den største vil bli altfor stor!

Skrevet

Gutten min bruker 128 i klær. Han har en vinterjakke i 104 derfra som passer enda! Så den største vil bli altfor stor!

Skrevet

Jeg synes ikke de er så store i størrelsen. Jeg ville nok gått for største str. Har ikke prøvd yttertøy fra Pomp delux, men mye av innetøyet.

Skrevet

Takk :) jeg beholder den største så får jeg helder bytte om det skulle være helt bom. Jeg syns forresten det andre tøyet vi har hatt i samme merke er helt normalt i størrelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...