Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Jeg tror veldig på det alternative, men har aldri vært interessert i å vite noe om fremtiden. Men nå har jeg hatt tre tøffe år og begynner å bli sliten. Lurer veldig på om ting vil bli bedre snart. Har egentlig et behov for å vite. Noen som kan foreslå noen dyktige? Anonymous poster hash: f34f2...fda
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Hun her er helt unik, jeg har gått til henne, men man kan også ta ting over telefon Hun er også en veldig flink healer, mange mener at hun er snåsamannen nr 2 . http://www.gallefoss.nu/behandlinger_3.htm Anonymous poster hash: b19d6...19f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 dyr!? Anonymous poster hash: f7662...b23
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Ja, litt dyrt, 800 kroner timen, og den "timen" varer i ca 1/2 time. Men man får godt med info på den tiden.. Jeg synest det har vært verdt pengene . Har brukt henne flere ganger, både til å få vite og til healing.. Anonymous poster hash: b19d6...19f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Hun her er helt unik, jeg har gått til henne, men man kan også ta ting over telefon Hun er også en veldig flink healer, mange mener at hun er snåsamannen nr 2 . http://www.gallefoss.nu/behandlinger_3.htm Anonymous poster hash: b19d6...19f Takk for svar. Bare så synd jeg ikke bor i nærheten.... HI Anonymous poster hash: f34f2...fda
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #6 Skrevet 29. september 2013 Hun tar det også via telefon og da betaler man vanlige tellerskritt og 800 kroner i tillegg.. Jeg bor heller ikke i nærheten, men har fått time når jeg har vært på besøk i Bergen, de andre gangene har jeg tatt det per telefon. Men det finnes sikkert andre rundt om i landet som er flink også:-) Anonymous poster hash: b19d6...19f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #7 Skrevet 29. september 2013 har det stemt alt hun har sagt da? får du noe ut av det liksom Anonymous poster hash: f7662...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå