Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Gutten min får iskalde hender om natta.Han blir og litt kald på ørene men det er langt fra det samme som på hendene.Kan man ha på tynne votter? Jeg har vinduet litt oppe om natta. Jeg fikk anbefalt av legen å ha det kaldt på rommet siden han har hatt sår hals.18 grader men helst 16!Kan han bli verre av å ha det så kaldt?Får vondt av han når han er så kald.Hvor får jeg evt kjøpt tynne votter?(ikke at jeg tror de sitter lenge på da men..) Anonymous poster hash: 9bd9c...d83
Dunkelranunkel Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 Jeg brukte tynne hvite ullvotter uten tommel, med knyting. God og varm! Går an å bruke en tynn vid ullue, evt rulle sammen et teppe og legge det som en lun bue rundt ham. Lite rede. Ville hørt i babybutikker, som babyshop eller lokale småbutikker. Lykke til
Moosh Skrevet 29. september 2013 #3 Skrevet 29. september 2013 Jeg har brukt sokker på hendene da de var veldig små. Vet ikke om de hadde fått sittet på så lenge nå da. Du kan jo snike de på etter at han har sovnet kanskje.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Jeg tør ikke å legge en bue rundt han da han har for vane og dra alt over hodet Sokker, ja jeg kan jo prøve Takk Anonymous poster hash: 9bd9c...d83
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #5 Skrevet 29. september 2013 Ifølge barnepleier på barsel mente hun, og flere med henne, at barna sover bedre hvis de er litt kalde på hendene, så tror ikke du skal bekymre deg - så lenge han ikke er iskald... Anonymous poster hash: fdfbd...c3e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Vil anbefale deg en god ullpysj. Hvis de er gode og varme på kroppen, så blir de sjeldent virkelig kalde på hendene og føtter. Anonymous poster hash: bd97b...2bb
Musemorbr / Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Vi brukte ullsokker, siden ull puster. Men vi gjorde det mye fordi han klorte seg så mye om natten også. Husker at vanlige klorevotter gjorde han klam. Som andre sier her er det ikke farlig så lenge det bare er kalde hender.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Babyer er ofte kald på hender og føtter pga litt liten blodgjennomstrømming. Det betyr at de ikke trenger å fryse, så de tåler det fint. sjekk temperaturen i nakken - er den fin trenger de ikke votter. Jeg ville hatt 18 grader og ikke 16. Virus liker seg godt på kalde slimhinner, så da risikerer man å bli verre.. Anonymous poster hash: 4d903...506
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Takk for svar Jeg prøvde votter i natt og skulle nok tatt noen ullsokker i såfall.Kan prøve det igjen i natt Han er iskald...Får vondt av han...Skal på litt shopping idag så da skal jeg se etter en ullpysj Anonymous poster hash: 9bd9c...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå