Gå til innhold

Hvor langt på vei var du når ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...du fortalte dine nærmeste at du var gravid?

Anonymous poster hash: 88b95...de9
Videoannonse
Annonse
Gjest novembertretten
Skrevet

Samboeren fikk selvsagt vite det med en gang, men resten av familien fikk vite det ca. uke 17.

Er nå i uke 29 (tror jeg), men har ikke akkurat opplyst om graviditeten på facebook ol. Venner her fått greie på det da jeg har truffet de, ringer ikke akkurat rundt og informerer alle kjente.  :)

Skrevet

Omtrent samtidig med at jeg fant det ut selv med de to første. Klarte å holde meg til uke 11 med siste, da holdt jeg på å sprekke av og holde det inne :)

Skrevet

Samme som hun over bare jeg er i uke 31. Mange som ikke vet det enda både venner/familie, men føler ikke helt at jeg har noen form for opplysningsplikt.

Vår nærmeste familie og venner vet det..

Anonymous poster hash: 2dd67...532
Skrevet

Med nr 1 fikk familien vite det når jeg var 8 uker. Var meningen at det bare var den nærmeste familien som skulle vite det sånn fram til uke 12 ca. Men svigermor klarte ikke å holde seg, så tok ikke lange tiden før både den ene og andre visste det. Til og med på jobb hvor jeg var i prøvetid(bodde på et lite sted).

I svangerskap nr 2 fikk mine foreldre vite det i uke 8(de holder det for seg selv), mens resten av familien(inkl svigermor) ikke fikk vite noe før i uke 12.

Resten av "verden" har fått vite det etter ordinær ul.

Anonymous poster hash: 3c806...414
Skrevet

12 uker, resten av verden fikk vite det etter oul.

Skrevet

Vil legge til at det var til mine nærmeste, foreldre, søsken og svigersøsken og gode venner. Aldri følt behov for å fortelle det via fb el. Alle andre har funnet det ut på den voksende magen :)

Skrevet

Jeg blir så sinnsykt dårlig, spyr ved alle anledninger og er temmelig mintgrønn i ansiktet omtrent fra uke 6 og utover så det har liksom ikke nyttet å holde det for meg selv....

Skrevet

Svigerforeldre har fått vite det omtrent samtidig som oss, vi har daglig kontakt. Har ikke vært lett å skjule med tanke på at jeg har hengt over doskåler, rekkverk og hatt med meg bøtte på maks 2 meters avstand innendørs fra ca. uke 4-5. Resten har fått vite det etter de første 12 ukene. 

Skrevet

Var ca 13/14 uker på vei med alle 3 da vi fortalte det til foreldre og våre søsken.

Anonymous poster hash: 572e6...51f
Skrevet

Vi fortalte det til familien etter 3d ul i uke 12, sa vi hadde vært å tatt bilder og lurte på om du ville ta en titt, var veldig kjekt. Resten av verden fikk vite det litt etterhvert. fortalte det ikke på jobb før jeg var 25 uker, for da begynte magen å vokse :P

Nå prøver vi på nr 2 og forhåpentligvis sitter spiren snart og da skal eldstemann få fortelle at det kommer en lillebror eller lillesøster, men det blir nok litt tidligere tenker jeg, siden magen pleier å komme fort på nr to og videre etter hva jeg har hørt.

Anonymous poster hash: d206a...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...