Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Noen som har kjøpt og kan si hvordan det er i størrelsen? Har to jenter på 16 mnd som akkurat har begynt på str 86, men passer fremdeles i det meste av str 80. Lurer på om jeg skal gå for 80/86 eller 86/92, slik at de evt kan bruke det neste vinter også. Anonymous poster hash: 15539...e62
Misspiggy1 Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Fikk min pakke med bodyer og strømpebukser i går. Mini har nettopp begynt i str 74 her så jeg bestilte 74/80 for å ha i vinter og utover våren, men synes bodyene er små i størrelsen. Armene er lange nok men resten av bodyen er litt stutt om du skjønner, så jeg ville nok gått for en str større enn vanlig. Strømpebuksene er helt greie.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Jeg syns det klør. Jeg hadde det til meg selv ifjor, og jeg klødde som bare det. Det finnes så mange gode ull-produsenter der ute., så jeg ville valgt noe annet. Men over til spørsmålet ditt, så tror jeg det ikke kommer til å passe neste år. Barn vokser ganske mye i løpet av et år. Kommer litt an på hva man kjøper. Jeg har noen longser fra ifjor jeg kan bruke om igjen, men må kjøpe resten nytt. Ull-undertøy skal ikke være alt for stort, men sitte sånn passe tett, hvis man vil ha optimal funksjon. Anonymous poster hash: ef89c...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå