Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 samtlige av disse behandlerne sto utenfor lokalet og nirøkte. Skikkelig helseboost det der ja! Kanskje ikke samtlige da, men mange av de. Liten bygd.liten messe:) Anonymous poster hash: d4cfe...deb
Nichotine Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Nå vet jeg ikke hvilken behandlere som er på en alternativmesse, men de visste vel ikke de heller hvor usunt det er - og hvor vanskelig det er å slutte. Ei heller hva de skulle bli når de ble store. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Nei, da. Ser den, men om jeg hadde vært behandler på en helsemesse så hadde jeg ikke stått rett utenfor inngangen og blåst røyk i ansiktet til potensielle kunder:) Anonymous poster hash: fe143...cf8
Tabitha Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Interessant. Klientene tror vel at behandlerne har slike overnaturlige evner, at røyken ikke biter på dem.
anonymemammaen Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Veldig dårlig inntrykk, ja. Enig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå