Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Du hadde vært enda flottere om du hadde tatt av 10 kilo. Er ikke dette slemt å si eller er det jeg som er veldig hårsår? Anonymous poster hash: 145d8...e67
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Kunne ha spart seg for den kommentaren, for deg innvendig er den samme både med og uten 10 kg. Ikke bry deg Anonymous poster hash: f4607...eff
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Enig med deg. Det kan godt være noe man tenker, men man sier det ikke. Evt kan man indirekte hjelpe personen ved å trene sammen, få inn god, men sunn mat ..... hvis personen selv gir uttrykk for at hun ønsker å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: 78158...9c5
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Høres ut som et eller annet misslykket PUA-opplegg? Anonymous poster hash: 1b120...e09
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Man trenger ikke si alt man tenker, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Kommer ann på sammenhengen. Om du fisket etteret kompliment eller spurte hvahan mente ville det vært et greits svar. Anonymous poster hash: b8dca...31d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Kommer ann på sammenhengen. Om du fisket etteret kompliment eller spurte hvahan mente ville det vært et greits svar. Anonymous poster hash: b8dca...31d haha det høres ut som noe en venn av meg kunne sagt til noen på fylla og alikevel få napp :-p Til ei sa han: "du har så jævla fin kropp, men du kunne tredd en papirpose over hodet." Frekk som f...! Men tror du ikke dette kvinnemennesket gav han beden!?! Anonymous poster hash: d235c...6a6
Gjest cd0da Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Husker da jeg prøvde min første brudekjole. Hadde nettopp forlova oss og jeg var helt oppi skyene. Stod der med kjolen på og følte meg kjempe fin. Selgeren sa: Ja, du var fin nå, men du hadde ikke hatt vondt av å gå ned litt da. Det finnes en gulrot vettu ... Jeg veide 75 kilo ... Da følte jeg meg brått stygg. Jeg gikk ned 20 kg. til bryllupet 1 år etterpå
Løvinna30 Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 HVA... Men syns ikke man skal ta til deg at man hører.... Man er den man er ferdig med det :-) Alle er pene på hver sine måte.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Husker da jeg prøvde min første brudekjole. Hadde nettopp forlova oss og jeg var helt oppi skyene. Stod der med kjolen på og følte meg kjempe fin. Selgeren sa: Ja, du var fin nå, men du hadde ikke hatt vondt av å gå ned litt da. Det finnes en gulrot vettu ... Jeg veide 75 kilo ... Da følte jeg meg brått stygg. Jeg gikk ned 20 kg. til bryllupet 1 år etterpå Da hadde jeg sagt GANSKE HØYLYTT: Nei her skal ikke jeg kjøpe noe kjole nei, og jeg skal da virkelig få fortalt de jeg kjenner hvordan behandlingen her er! Anonymous poster hash: 0d629...561
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Greit nok å mene det, men slikt bør man holde for seg selv. Jeg hadde blitt såret og tatt det til meg ihvertfall....ihvertfall hvis ejg faktisk var bittelitt overvektig. Selv om jeg visste det var sant, så hadde jeg ikke ønsket å få en sånn kommentar. Helt meningsløst! Anonymous poster hash: a913b...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå