Gå til innhold

Detox. Noen som har prøvd? Trenger energi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type brukte du? Eventuelt effekt i ettertid?

Trenger sårt energi!

Anonymous poster hash: aaf6b...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk noe pulvergreier man skulle blande med ca en liter vann. Dette skulle man gjøre i en uke.

Merket ingen verdens ting.

Hvis man skal gjøre noe detox må det nok sterkere lut til, pluss at man bør vite hva man holder på med. (Det gjør ikke jeg, bare kjøpte noe greier på helsekost i desperasjon. Prøvde også spirulina uten effekt, et par andre ting også, når jeg tenker etter..)

Ift energi har jeg kun effekt av trening og tran (D-vitaminer er kjempeviktig!)

Anonymous poster hash: 54f85...142

Skrevet

Google Nirvaneklinikken og se hva de har. Fit Line, Helsemeny 1.

Anonymous poster hash: 34ed2...fd2
Skrevet

Ingen detox, men startet med fitline for tre måneder siden, har den merkelige effekten at jeg plutselig har blitt a menneske.

Skrevet

Detox er bullshitt.

Sjekk jernlagre, D-vitamin og andre vitaminer/mineraler hos lege. Spis sunt og tren. Da får du energi ;)

Skrevet

Jeg kjøpte en på helsekosten. De hadde flere typer og anbefalte meg en som skulle være den jeg var ute etter... en slags sevje man blandet med vann og drakk en gang om dagen... Resultat? Utslett over hele meg etter to dager. I bosset med den!

Anonymous poster hash: 11410...b65

Skrevet (endret)

SÅnn detoxpulver er bare tull.

Jeg kan anbefale chlorella. Du får kjøpt det på helsekosten veldig overpriset, eller billig på iherb.com

Det taes som kosttilskudd daglig, og man skal trappe forsiktig opp. Du merker faktisk på kroppen av den blir renset, pga hodepine, uren hud, og noen opplever kvalme. Det er pga gift som forlater kroppen.

Google det, så finner du mase informasjon.

Endret av Skeptisimo
Skrevet

En detox er alltid en belastning for kroppen - i større eller mindre grad.

Er man veldig sliten og tappet for energi er derfor detox ikke det man starter med! I hvert fall ikke uten en kvalifisert behandler som følger opp.

Først må man finne årsaken til hvorfor man har lite energi og begynne å jobbe for å gjøre kroppen sterkere. Så kan man evt hvis det er behov for det også ta en detox.

Men er man veldig sliten så bør man ikke gå på en detox, man kan bli mer sliten av det.

Er det bare litt stress og man trenger et piff så kan man selvfølgelig gjøre det.

Er man veldig sliten bør man også unngå noen av de energi-boosterne som finnes, for de vil bare gjøre at man forbigående føler seg bedre, gjør mer enn det formen egentlig tilsier, og så blir man bare enda mer sliten i etterkant.

Enig med hun som sier du bør sjekke D-vit. status, jern, kobber, B12, magnesium m.m. hos legen.

Anonymous poster hash: 842a0...f25
Skrevet

Jeg tok en 7-dagers detox/fastekur fra Biotta - kjøpt på helsekosten i dyre dommer. Trodde jeg skulle DØ av sult. Bortkastede penger og bare humbug! Fikk ikke mer energi, blankere hår, klarere øyne, freshere hud eller noe som helst :(

Snarere tvert i mot!!

Siste dagene av kuren var jeg DESPERAT: satt på hjemmesidene til bl.a. "TGI Friday's" (Æsj!!), leste menyene deres og fantaserer om hamburgere. Hadde i tillegg ALVORLIGE koffein-abstinenser og egnet meg ikke ute blant folk.

Ta deg heller en dag (eller enda bedre: en helg!!) på et spa i nærheten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...