Gå til innhold

Vet mennene deres at dere henger her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min vet ikke det.

Anonymous poster hash: 1a550...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vet han.

Anonymous poster hash: 0afe5...952
Skrevet

Hva har de med det å gjøre?? Det er jo ikke som om mannen skal vite alt man gjør heller.

Anonymous poster hash: 2f177...25f
Skrevet

Det gjør han! Leser en del for han, mye vi ler av sammen:p

Skrevet

Ja det vet han. Bruker å fortelle han morsomme ting herifra :) han er selv med på andre forum, så han skjønner "greia" :)

Skrevet

Kun jeg og hunden som vet om dette!

Skrevet

Ja, det vet han.

Anonymous poster hash: 0afe5...952

Hva synes han om det da? Vet ikke helt hvorfor jeg ikke sier det. Men vil gjerne ha noe for meg selv. Spesielt om vi skulle ha problemer av noe slag og jeg hadde bedt om råd her feks.

Skrevet

Heh, ja, for jeg leser endel av trådene for ham, og han rister på hodet eller ler sammen med meg av alt det rare folk gjør og hvor talentløse mannfolk enkelte har. ;)

Men jeg forteller ham ikke hva jeg skriver! :P

Skrevet

Ja det veit han! Har også fortalt han mye som står her inne, hehe vi ler like godt hver gang!

Anonymous poster hash: 8f202...023

Skrevet

Heh, ja, for jeg leser endel av trådene for ham, og han rister på hodet eller ler sammen med meg av alt det rare folk gjør og hvor talentløse mannfolk enkelte har. ;)

Men jeg forteller ham ikke hva jeg skriver! :P

What she said! :P

Skrevet

Ja det vet han :)

Skrevet

Ja. Vi sitter ofte med hver vår pc ved siden av hverandre i sofaen og ser jo da hva den andre driver med. Har også spurt om ting her inne vi begge lurer på og vi har ledd av mange ting her inne :P

Skrevet

Hva har de med det å gjøre?? Det er jo ikke som om mannen skal vite alt man gjør heller.

Anonymous poster hash: 2f177...25f

Nemlig.

Skrevet

Ja, det vet han. Jeg har vært her i mange år, så ville nesten vært rart om han ikke visste det. Har heller ikke problemer med at han vet jeg vanker her eller på andre forum.(han er forøvrig på div forum selv)

Anonymous poster hash: 6fe6f...639
Skrevet

Det gjør han! Leser en del for han, mye vi ler av sammen:p

Samme her!

Anonymous poster hash: 8db4a...85a

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, herlighet. Det er ikke alt som må være hemmelig heller ;-)

Skrevet

Absolutt. Mye som leses er for godt til å ties stille om ;)

Skrevet

Jepp, det vet han. Og han syns at anonymforum er så stor humor til tider an han har opprettet en egen profil, som han bruker til å fyre oppunder i tråder han syns er hysterisk latterlige eller morsomme :D

Anonymous poster hash: 5ed8b...ff3

Skrevet

Ja, det gjør han. Som flere over her sier, det er masse vi har ledd mye av her inne. Jeg bruker å vise han tråder/innlegg her inne - stor underholdning enkelte ganger. Jeg har vanket her inne til og fra i snart 10 år, og det er ofte det samme som går igjen hele tiden.

Anonymous poster hash: c676b...2d6
Skrevet

Han hadde måtter være blind og døv for å ikke få det med seg. Men forumet er min greie. Vi snakker ikke mye om det. I kveld har han riktig nok hatt interresse han også, siden vi har benyttet "ekspertpanelet" i prosessen med å bestemme oss om vi vil kjøpe babysett til tripptrapp denne gangen. :) Han vet at jeg både lar meg underholde og søker råd her inne, og at det er poditivt. Slarvet har han ingen interresse av.

Skrevet

Ja det vet han :)

Hender jeg refererer til råd og tips jeg har fått/lest her inne. Andre ganger forteller jeg han morsomme ting herfra som vi ler av sammen. Ett par ganger har han foreslått at jeg kan spørre her inne om ting vi lurer på ang baby.

Anonymous poster hash: dedc9...31d

Skrevet

Ja, for det hender jeg forteller ham om artige/teite tråder her inne, så vi kan le av det. Da sier jeg bare "nå er jeg på dameforum igjen, hør på dette.." så han vet ikke nøyaktig hvilket forum det er snakk om, og tror ikke han vet at jeg har profil og skriver litt også.

Skrevet

Jepp, og som mange andre sier, så forteller jeg om forskjellige historier folk skriver her. Har også spurt han om "råd" før jeg svarer på enkelte innlegg, hvor det kan hjelpe og ha et mannsperspektiv også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...