Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Her bugner det over med lørdagsgod i boller og skåler! Rista mais, boble melkesjokolade, ormer, amerikansk chips blanding ( det var det ingen som likte), pringles. sterinlys og tre glass med eplejus. Anonymous poster hash: eb7ae...19c
☆☆☆ Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 På salongbordet ei brikke med eit lysfat på, på sidebordet ved godstolen eit vassglas..
mama_82 Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Snart sushi mannen er ute for å hente nå
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Her er det et søtt lite sinkhus og to lysestaker med levende lys, og en iskald øl etter en laaang dag
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 To te-lysestaker En pc En rosa tøykanin Ett glass med cola En liten høytaler En rosa ballerinasko En halv brødskive med makrell i tomat En skål med druer Anonymous poster hash: 332c4...293
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Eplemost fra Askim, en tom skål som det var is i for tre minutter siden, et par tomme glass og litt leker. Min har akkurat lagt seg, så nå blir det snart te og godteri tenker jeg :-) Anonymous poster hash: fac2b...400
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 5 åringen ryddet av bordet og støvsugde under stuebordet før han la seg så det eneste jeg har på bordet nå er en løper, lysfat, 2 tv-kontroller. Men nå som ungene sover kommer pottisen og zeroen snart fram Anonymous poster hash: e69db...a37
Edelweis Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Skål med potetgull og en skål med M. Et glass cola og en liten øl fjernkontroller og telysestaker god helg
Modesty Blaise. Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 En smekke En rosa smokk En flaske eplecider Et glass To fjernkontrollen To Q-tips En pakke våtservietter En neglesaks En neglefil En rangle En grønn smokk To imsdal flasker Et par med babysokker En liten steikkejakje To brev fra NAV ( gradert permisjon er godkjent ) En tørkerull Et par ullvotter Og noe forteller meg at baby er mer i fokus enn rydding om dagen
Bustetroll Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 4 stk hårklyperFjernkontrollØlglass med cola zero1 1/2 l cola zeroMobilKodebrikke til bankHostesatpcMinihøytalerpinsettEt par sokker Et spel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå