Gå til innhold

Dating tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp vært på date med en hyggelig kar, og jeg vil gjerne bli bedre kjent med ham så vi skal ha en date til. Men nå har jeg blidt bedt ut enda en gang, av en annen mann og jeg vet ikke om jeg skal takke ja eller la det vær. Nå har jeg hatt veldig uflaks når det kommer til kjærlighetslivet. Er det galt å date to fyrer på samme tid? Takker for svar :)

Anonymous poster hash: 7f697...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel et individuelt spørsmål og helt opp til deg hva du mener er galt og riktig. Men jeg mener at så lenge man ikke er i noe forhold har man heller ikke rett til å forlange av hvernadre på noen måte. Tenk om man har vært på date med en fyr og skal date han igjen om to måneder. Skulle man da gå uten sex, uten noen andre dater, uten noe som helst i de to månedene? Nei, jeg mener det er greit å gjøre hva man vil, innenfor lovlighetens grenser, så lenge man ikke er i et forhold. Om man har FF i tillegg mens man dater er helt greit. Det er først når man er i et forhold at man er i et forhold og skylder evig troskap og alt det der. Ikke før.

Anonymous poster hash: 6a960...048
Skrevet

Noen mener det er helt greit å date flere på en gang så lenge man ikke begynner å bli seriøse.

Andre mener det ikke er ok.

Jeg har datet masse, og for meg fungerer det ikke å date flere på en gang. Jeg mister på en måte fokus hvis jeg skal date flere på en gang.

Så egentlig så kommer det ned til hva du føler er riktig for deg. Og på direkte spørsmål så tror jeg det lønner seg å være ærlig om du dater flere på en gang, ikke lur noen.

Anonymous poster hash: d7cb3...a6a
Skrevet

Takk for svar det hjalp :) jeg tror det skal gå fint, jeg blir jo bare kjent med dem, ikke noe mer.

Anonymous poster hash: 7f697...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...