Gå til innhold

Tripp trapp med babysete på. Oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da stoler vi på ekspertpanelet og kjøper det denne gangen. :) Jeg har forstått det sånn at det er utrolig lett å selge det videre etterpå også. Visstnok mange som leter etter det brukt. Det er et pluss. :)

Skrevet

Det er helt supert. Har brukt det til begge mine små. De har brukt det helt til de kan sitte selv, rundt ni mnd :)

Skrevet

Helt genialt! Yngste her brukte det til han var ti måneder.

Skrevet

Vår hatet den. Ville sitt opp, ikke halvveis ligge. Han måtte opp og fram, hehe :) ble brukt i kanskje 5 minutter totalt, hylskreik de gangene jeg prøvde. Men har skjønt at han ikke fulgte normen for hva som var normalt..

Anonymous poster hash: b3da1...95d

Skrevet

Vår hatet den. Ville sitt opp, ikke halvveis ligge. Han måtte opp og fram, hehe :) ble brukt i kanskje 5 minutter totalt, hylskreik de gangene jeg prøvde. Men har skjønt at han ikke fulgte normen for hva som var normalt..

Slik var førstemann her også :) Han hatet barnevogna også, hyylskrek :wacko: Men nr 2 elsker både newborn-setet og sover alle dupper i barnevogna. Man må bare se om man får en "normal" baby eller en som er mer krevende :)

Skrevet

Haha! Huff.. Kjenner deg igjen fra førstemann din. Våre var ganske like på det aller meste. Godt den tiden er over!

Glad du har fått en roligere baby denne gangen!

Skrevet

Har fått låne, og syns den er veldig praktisk. Lillebror får komme opp i høyde, slik at han ser både mamma, pappa og brødrene. Og han liker seg der. På vippestolen i gulvet ser han jo ingenting. Vippestol oppå bordet blir også veldig feil vinkel. Veldig greit å ha han like ved siden av meg, så kan jeg smokke og smokke og smokke og smokke når han begynner å bli utålmodig, mens mamma og pappa fortsatt spiser maten sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...