Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Hei ja! Min sønn på straks 3 år har litt feber, og litt dårlig mage. Han sovnet her kl 5, og jeg tenkte jeg skulle vekke ham, siden han skal sove først kl 7. Men så lurte jeg på om kanskje jeg bare skal la han sove? Er det en viss sjanse for at han står opp kl 4 i natt? Anonymous poster hash: 7db1f...d2c
Fomle84 Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Hadde bare latt han sove hvis han ikke er i form. Måtte selv opp å sette på en film klokken 5 en gang da mellomste hadde sovet av seg feberen.. Men, men, gikk det og
Edelweis Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 La han sove. kroppen har behov for hvile så feberen får jobbet i kroppen! =)
Tired mama Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 La han sove. Så lenge han har feber og er syk har han behov for det. Aldri opplevd problemer ved normal leggetid her, selv om de har sovet så mye de har villet.
kornmokjeksergodt Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 La han sove :-) Når barna er syke blir ofte døgnet snudd på hodet, men de trenger den søvnen de kan få.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Takk! Det var den konklusjonen jeg kom frem til selv også. Da lar jeg ham hvile. Rutiner faller litt ut når disse små er syke Anonymous poster hash: 7db1f...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå