Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Sønnen vår er på sykehuset etter en operasjon og er ganske så medtatt fortsatt. Min gale mor presterer å møte opp på sykehuset og kjefte på de ansatte og spør hva som feiler ham og om han er dødssyk siden han er så slapp. Foran gutten min! Han var jo helt hysterisk stakkars, bare 6 år... Anonymous poster hash: 5edd3...6d7
☆☆☆ Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Eg ville bedt personalet om å geleide ho ut. Er ho ikkje til hjelp kan ho halde seg unna..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Moren din er sikkert bare veldig redd, og da kan man jo oppføre seg veldig merkelig. Anonymous poster hash: b0ad1...01f
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Stakkars gutten ble vel redd for at han skulle dø siden bestemor spurte om det Hadde blitt rasende selv! Anonymous poster hash: 858d9...d60
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Jeg hadde fått ordnet så hun ikke får besøke han mens han er på sykehuset, og gitt henne beskjed om at hun skal være ekstremt forsiktig rundt dere for en stund, til dere får dette bak dere. Stakkars gutten!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Moren din er sikkert bare veldig redd, og da kan man jo oppføre seg veldig merkelig. Anonymous poster hash: b0ad1...01f Det var en veldig lett operasjon, typisk rutineinngrep, men oppvåkningen kan være tøff spesielt for en liten kropp. Det visste hun på forhånd. Anonymous poster hash: 5edd3...6d7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Jeg ville snakket med personalet, de kan nekte henne komme inn til gutten om han skal ligge der lenge. Anonymous poster hash: 7eeb7...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå