Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Er du fornøyd? Kunne tenke meg å prøve, har hørt positive ting om mineralproduktene deres. Men hvorfor er det så billig egentlig? Anonymous poster hash: 564a5...638
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Har testet øyenskygge og litt andre mineralting, ja. Veldig fornøyd egentlig :-) og det er veldig billig altså, nesten så man tenker at produktene bare må være dårlige eller tull... Anbefales! Anonymous poster hash: 54096...c5c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Jeg er veldig fornøyd med mineral produktene derfra Anonymous poster hash: 8889d...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå