Benedictemamma Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Fortell en vits du synes er utrolig morsom! Så får vi litt ekstra latter inn på en fin lørdag
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Denne er veldig morsom syns jeg,men det er ikke alle som tar den Det satt to kyr på en høytspentledning og stekte vafler, så kommer det plutselig et strykejern flygende forbi. Og da utbryter den ene kuen: Det er det sykeste jeg har sett! Anonymous poster hash: cdeb4...11b
Gjest MamsMø Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Den ene søya til den andre; "Lurer på hva slags vær vi får i dag...?" *kniiiis*
Tarssan Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Denne er veldig morsom syns jeg,men det er ikke alle som tar den Det satt to kyr på en høytspentledning og stekte vafler, så kommer det plutselig et strykejern flygende forbi. Og da utbryter den ene kuen: Det er det sykeste jeg har sett! Anonymous poster hash: cdeb4...11b Haha:) slike vitser synes jeg er hysterisk morsom
Tarssan Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Hva med denne: Hvordan får du en giraff inn i et kjøleskap? - åpner døren og putter han inn. Hvordan får man en elefant inn i kjøleskapet da? -åpner døren og putter den inn? Feil. Åpner døren, tar ut giraffen, så kan du putte elefanten inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå