Gå til innhold

Noen som har tips til god sminkefjerner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en sminkefjerner i ett trinn. Til å ta på en bomull og fjerne sminken, uten behov for vann. Den må være mild mot huden og ikke for kostbar (maks 200 kr). Noen som har tips? Evt. hvor får jeg kjøpt den?

Anonymous poster hash: 861b6...33c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker neutral våtservietter til å fjerne sminke med. Den er god og jeg kan klippe serviettene i 2 de dagene jeg ikke har masse sminke på. De koster vel 25-30 kr for en pk med ca 20-25 i.

Men det er jo ikke væske til å ha på bomull da.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg bruker Libero sine våtservietter jeg! Helt fantastisk :D Og det har jeg jo i hus uansett, så gå alrdi tom :P

Skrevet

Loreal sin. Koster rundt 40-50 kr, og du får kjøpt den på H&M + noen matbutikker. Veldig lett å fjerne sminke med den, og den tar også vannfast maskara lett.

Anonymous poster hash: ee8bd...d79
Skrevet

Min absolutte favoritt for å fjerne øyesminke er den fra Body Shop, løsner alt uten å måtte gni. Den tar vissnok også vannfast, men det har jeg ikke testet. Det beste er at jeg ikke får noen "hinne" på ønene, kan til og med ha linsene på uten problem.

Skrevet

Dette lurer jeg også på.

Jeg ender ofte opp med L`oreal sin, men jeg synes ikke den fjerner øyesminken så veldig bra. Det er alltid litt rester igjen.

Servietter kan jeg ikke bruke, de tørker ut huden.

Skrevet

Vanlig olivenolje eller en annen olje fra matsapet tar det meste uten å sade huden.

Anonymous poster hash: 8e6a0...00f
Skrevet

Jeg vil ha en sminkefjerner i ett trinn. Til å ta på en bomull og fjerne sminken, uten behov for vann. Den må være mild mot huden og ikke for kostbar (maks 200 kr). Noen som har tips? Evt. hvor får jeg kjøpt den?

Den beste sminke fjerneren jeg har vært borti lager jeg selv.

Blander vann og babyolje, legger en bunke Meosoft (10*10 cm) oppi som trekker det til seg, og legger i en tett boks.

Tar fra boksen når jeg skal fjerne sminken.

Det fungerer også veldig godt i stumpen på små barn (men har en boks til sminke-fjerning og en til bleieskift)

Anonymous poster hash: 472c0...3d1

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips :) Måtte dra til byen mens babyen sov og rakk derfor ikke å se svarene før jeg kom hjem. Endte opp med Purete Thermale 3 i 1 fra Vichy. Kjøpte den på apoteket. Den er litt kremet i konsistensen så tror ikke den kommer til å tørke ut huden. Har en mild parfymelukt. 

Blir spennende å teste den i kveld når masken skal av :)

Hi

Skrevet

Loreal sin. Koster rundt 40-50 kr, og du får kjøpt den på H&M + noen matbutikker. Veldig lett å fjerne sminke med den, og den tar også vannfast maskara lett.

Anonymous poster hash: ee8bd...d79

Må du vaske ansiktet etter å ha brukt den? Den jeg har nå er så feit at jeg er helt nødt til å vaske etterpå 

Anonymous poster hash: ff163...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...