Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Nå har hun altså klagd på at hun venter så på lånekassepenger, saken er den at hun eier ikke prioritering når det gjelder penger. Bare det kommer inn en 1000 lapp så virker det som pengene brenner i lomma og hun må ut for og shoppe noe. Leiligheten hun leier er overfyllt og om hun ikke ser det selv så har jeg foreslått at hun selger noe av det hun eier som hun ikke har bruk for, men nei da er det en sekk for og handle varer med på butikken, en sekk for trening, en sekk for turbruk, en sekk for sykkeltur etc.. Og slik kunne jeg bare fortsatt.. Har lånt henne penger i kriseperioder, men ser jeg ikke burde gjort det ettersom hun ikke bruker pengene fornuftig i det hele tatt. Hun er noen år eldre enn meg, men jeg har fast jobb og har eid bolig siden min eldste var 2 år. Av og til lurer jeg på om hun noensinne vil komme til og eie sin egen bolig, noe jeg sterkt betviler. Er så drittlei av og høre på alle steder hun har vondt og at hun har pengekrise. Anonymous poster hash: 44b6b...093
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 SKJEP DEG. og vær en godvenn i steden Anonymous poster hash: 35c6c...c1e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Mon tro om vi har samme venninne? Begynner navnet på S? Anonymous poster hash: 0032e...4b4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Høres ut som om du godter deg over din vennines situasjon. Du måtte bare poengtere hvor fint og flott du selv har det med fast jobb og egeneid bolig. Anonymous poster hash: 1d30f...a5b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Skjerp meg? Jeg prøver og være så god venninne som overhodet mulig, men det er ikke enkelt når det er klaging dag inn og dag ut. Ikke enkelt og være god venninne når det nesten aldri er noe positivt. Hjelper heller ikke og kjøpe seg materielle ting om man har dårlig økonomi. Og hun har meldt seg på et studie som er lånekassefinansiert bare for og få lån dette skoleåret, men sannheten er at hun ikke har tenkt og fullføre og gå opp til eksamen så man kan jo si det er forbrukslån med lav rente på en annen måte! Anonymous poster hash: 44b6b...093
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Vil bare si at jeg har tilbudt henne og gå vakter der jeg jobber for og spe på inntekten, hvilket hun ikke var intressert i for da ville hun jo tape aap penger fra nav Og det er faktisk mer lønnsomt og få lønn fremfor aap og i tillegg opparbeider man seg pensjon og feriepenger! Anonymous poster hash: 44b6b...093
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Mon tro om vi har samme venninne? Begynner navnet på S? Anonymous poster hash: 0032e...4b4 Jeg har en slik venninne på S! Etternavn på R...? Anonymous poster hash: eb6d9...23d
Hurra133 Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Les på forskjellen mellom "og" og "å" i norsk. Klarte ikke konsentrere meg om innholdet i innlegget ditt. So shoot me.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Å gå. Å få. ? Fortell henne sannheten. Hjelp henne på rett vei. Mener da ikke på den "lån henne penger-hjelpende måten".. Men hjelp venninnen din å prioritere riktig. Anonymous poster hash: 3d2e7...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå