Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Mannen drikker i helgene. Og vi har babyen i egen seng "koblet på vår". Men fra nå på tidlig morgenen sover babyen urolig og vil ligge i vår seng. Jeg legger den ytterst på min side. Men er det farlig med tanke på pappaen som ligger bak meg og har drukket kvelden før? (La seg ca 0100). Er det nesten slik at han ikke bør dele rom med oss? Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: 6282d...de3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 'Hvordan gjør dere det?' Det har da virkelig ikke vært noe problem, heldigvis! Hva mener du med at mannen drikker i helgene? Drikker han mye? Å ha hatt ett glass vin til lørdagsmiddagen gjør vel ingenting, heller ikke et glass til utpå kvelden, hadde ikke tenkt at så lite skulle gjøre noe fra eller til ift samsoving. Men du får det til å høres ut som om mannen din drikker mye, og da ville jeg kuttet hele samsovingen. Anonymous poster hash: afcb5...d01
☆☆☆ Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Umulig å meine noko om det utan å vite kva du legg i at han drikk. 1-3 øl i løpet av kvelden er ok i mine auge, men samsoving når den eine i senga er berusa ville eg ikkje gjort.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 I går drakk han en flaske vin. Bør han ligge på eget rom? Hi Anonymous poster hash: 6282d...de3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Poenget er at berusede folk kan legge seg oppå babyen, evt trekke dyna over hodet på babyen, eller ikke være vàr babyens tegn på natten. Så lenge mannen sover på sin side og du ligger i midten og "beskytter" babyen så er det sikkert greit. Anonymous poster hash: cfd73...734
sugmeiføet! Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Hvorfor skulle det vært farlig så lenge du har babyen på din side?
Kanutten83 Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 (endret) Så lenge du ligger mellom mannen og babyen er det ingen fare. Faren med samsoving og berusede personer er at den berusede kan legge seg oppå babyen, trekke dyna over hodet osv... Det er jo ikke tilfelle her, så mannen kan trygt sove på rommet Endret 28. september 2013 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå