Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Skulle få besøk av fetteren min i kveld, han skulle overnatte til i morgen. Etterhvert viste det seg at jeg hadde misforstått, da han skulle ha med mannen også, slik at vi ble en ekstra rundt bordet. Han måtte da sove på sofaen siden vi bare har enkel gjesteseng. Dette fikk samboer til å tenne i bånn, han gikk hjemmefra rett før de kom- jeg ble sittende som en idiot og måtte lage en hvit løgn. Samboer lirte av seg en tirade- kaller meh idiot og strukturløs uten oversikt. Mener jeg skylder ham en unnskyldning. Jeg mener d eneste jeg har p beklage var et jeg.misforstod litt. Ellers ik no problem, nok mat, trivelig selskap osv. Sambo kom tilbake etter de var gått til sengs, hadde da vært på fylla og skjeller meg ut. Min grense er nådd snart... What to do?? Anonymous poster hash: 4777e...67e
LilleBjella Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Han er fullstendig urimelig. Så lenge dette ikke er noe som gjentar seg daglig liksom. At du ikke har oversikt altså?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 Urinmelig!Men en sak har alltid to sider, så kan jo hende du har pyntet på sannheten, så jeg vil ikke kommentere noe utover dette Anonymous poster hash: b4089...763
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Hva har etnisitet (sambo) med dette å gjøre? Anonymous poster hash: d0370...c24
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Hæ?! Jeg hadde ikke bedt om unnskyldning ihvertfall! Be heller om en unnskyldning fra han for å stikke av på den måten. Loco. Anonymous poster hash: 071cc...620
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Jeg skjønner egentlig ingenting av denne problemstillingen - ble mannen din pottesur fordi dere ble en ekstra rundt bordet? Hva i himmelens navn... er det noe å bli sur for? Alvorlige psykiske problemer, heter det. Anonymous poster hash: cdbab...5ba
☆☆☆ Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Mystisk problemstilling. Er han ekstremt var for endring i planer? Hørest heilt tullete ut..
Siamese Hellhound Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Han hørtes jo ut som et ordentlig sjarmtroll, denne mannen din. Skjer det ofte at han går bananas for sånt?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 HI her. Nei, jeg har ikke pyntet på sannheten. Jæ, problemstillingen høres sikkert idiotisk ut- jeg skjønner jo heller ikke hvorfor han tok så på vei for en slik bagatell. Men han ble det, og det skremmer meg. Og JA, han er ekstremt var på endring av planer. Jeg ble også utruli sint og skuffet over hans oppførsel og har gitt tydelig beskjed om at jeg ikke finner meg i å bli behandlet på den måten. Anonymous poster hash: 4777e...67e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 HI her. Nei, jeg har ikke pyntet på sannheten. Jæ, problemstillingen høres sikkert idiotisk ut- jeg skjønner jo heller ikke hvorfor han tok så på vei for en slik bagatell. Men han ble det, og det skremmer meg. Og JA, han er ekstremt var på endring av planer. Jeg ble også utruli sint og skuffet over hans oppførsel og har gitt tydelig beskjed om at jeg ikke finner meg i å bli behandlet på den måten. Anonymous poster hash: 4777e...67e Om han er veldig var på endringer i planer forstår jeg at han ikke syns dette ar greit. Dette er i hans hjem også. Anonymous poster hash: f51f2...867
☆☆☆ Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 HI her. Nei, jeg har ikke pyntet på sannheten. Jæ, problemstillingen høres sikkert idiotisk ut- jeg skjønner jo heller ikke hvorfor han tok så på vei for en slik bagatell. Men han ble det, og det skremmer meg. Og JA, han er ekstremt var på endring av planer. Jeg ble også utruli sint og skuffet over hans oppførsel og har gitt tydelig beskjed om at jeg ikke finner meg i å bli behandlet på den måten. Anonymous poster hash: 4777e...67e Om han er veldig var på endringer i planer forstår jeg at han ikke syns dette ar greit.Dette er i hans hjem også. Anonymous poster hash: f51f2...867 At han ikkje synes det var kjekt å få begrensningane sine utfordra, greit nok. Men å bli kjempesur for ei misforståing? Fortsatt veldig spesiell oppførsel..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Er mannen homofob? Er han redd for at fetteren din og mannen skulle ha seg i huset deres kanskje? Anonymous poster hash: 79e03...e7b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Er mannen homofob? Er han redd for at fetteren din og mannen skulle ha seg i huset deres kanskje? Anonymous poster hash: 79e03...e7b Min tanke også Anonymous poster hash: f743c...73c
LilleBjella Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 På en dårlig dag kunne jeg nok funnet på å bli litt furten over å få en ekstra gjest til bords (jepp, er ikke alltid så elskelig som jeg skulle ønske). Spesielt om det var jeg som stod for mat og drikke. Og hvis det var en person jeg mislikte som plutselig skulle komme. Men. Jeg hadde vel kanskje smelt fra meg et par gloser og funnet ut at jeg var tåpelig og gjort mitt beste for at kvelden skulle bli hyggelig likevel. Men å stikke på fylla, det er en reaksjon som er veldig langt fra min virkelighet. Jeg har aldri opplevd at min mann har stukket av og gått på fylla, uansett omstendighet. Det er heller aldri noe jeg hadde kommet på å gjøre selv.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Redd for å bli antastet? Herlighet for en "mann" du har Anonymous poster hash: 6c564...c6b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Høres ut som om samboeren din har et skremmende raseri og en ikke-eksisterende tålmodighet. Håper du ikke har tenkt å få barn med denne mannen. Anonymous poster hash: 32b15...353
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Kanskje har han hadd seg med samboeren til fetteren din, og er flau over det i ettertid. Anonymous poster hash: 6c564...c6b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Eller bare ventet på en unnskyldning for å bli sur på deg, for å kunne dra ut å feste. Anonymous poster hash: 6c564...c6b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #19 Skrevet 28. september 2013 Fine konstruktive svar fra dere siste her... Kan godt spare dere hvis dere ikke har noe skikkelig å komme med. Anonymous poster hash: 4777e...67e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #20 Skrevet 28. september 2013 Beklager at vi ikke har konstruktive svar, men i mine øyne så er dette langt i fra normal oppførsel av en voksen familiemann. Og da tenker man jo sitt. Anonymous poster hash: 6c564...c6b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2013 #21 Skrevet 28. september 2013 Ett ord: personlighetsforstyrrelse. Anonymous poster hash: ff1a6...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå