Gå til innhold

Vet du om noen pedofile overgripere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er denne personen? Oppfører vedkommende fks seg litt merkelig sosialt er det en typisk ressurssterk person som sklir lett inn blant alle andre?

Får litt gufne følelser av naboen...

Anonymous poster hash: 9efb7...544
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Han er veldig glad i damer. Klisjer seg inntil, grøssss. Veldig sosial, er med i styrer for diverse lag og foreninger. Godt likt av de fleste. Munter og alltid blid. Høyt utdannet, og har vært leder i en statlig etat i flere år.

Han bor ikke her lenger nå.....

Anonymous poster hash: fbd80...d5c
Skrevet

Kjenner ingen, men vet pedofile kan være like forskjellige som " normale", alt fra merkelige enstøinger til sosiale ressurspersoner som kan være primusmotor i et idrettslag. Jeg vil påstå at de "farligste" er disse som blender inn med vanlige, hyggelige og sjarmerende, innbyr til tillitt, godt likt. Siste man skulle tro sånt om. Kan ha et enormt nettverk.

Man skal ikke ta for lett på magefølelsen, men være ytters forsiktig. Finnes de som ikke er pedofile som er oppriktig glade i barn og som kan bli misforstått og mistenkt bare for at de hilser eller kaster ball med nabobarna.

Skrevet

Jeg jobbet i et firma hvor eier/driver var dømt for overgrep mot sin stedatter (mindreårig) i en og en halv(!) dag. Meget spesiell type som jeg følte det var noe guffent med, og stemningen i firmaet var ikke bra. For en gangs skyld fulgte jeg magefølelsen og fortalte at jeg ikke kunne jobbe der (fant på en grunn). Fikk vite fra flere hold etterpå at han var pedofil. Grøss og gru!

Anonymous poster hash: 54e48...555
Skrevet

Kjenner ein omgjengeleg, hyggeleg og generøs mann, som viste seg å ha gjort overgrep mot eigne barn.  Kom som eit stort sjokk.

Anonymous poster hash: f427b...c7d
Skrevet

Vet om en. Veldig omgjengelig og hyggelig ute blant folk, og folk tror han er verdens hyggeligste..

Skrevet

Han som jeg ble utsatt for da jeg var 3, var kjent som "verdens mest fantastiske mann." Han hadde nære venner som elsket ham, var en gentleman, og heeeelt fantastisk flink med barn.

Skrevet

ja, farfaren min var godt likt av alle. Ingen hadde trodd at han forgrep seg på minst 1 barnebarn. han døde hjerteinnfarkt, heldigvis vil jeg si. Ellers hadde det nok holdt på i enda flere år, siden ingen merket noe som helst.

Anonymous poster hash: dbd9e...404
Skrevet

Forrige naboen min var en pedofil overgriper med flere dommer bak seg. En EKKEL og creepy mann! Holdt seg mest for seg selv, gikk rundt og skulte på folk på butikken, drakk ganske mye, uflid, skitne klær og var bare ekkel, ekkel, ekkel!

Anonymous poster hash: d07b7...395
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Hi,du kan ikke bare beskylde noe og være det,det bør du virkelig finne ut av,før du setter ut rykter,har vert der selv nemmelig og det var helt feil og har fortsatt utrolig dårlig samvittighet for det

Skrevet

Slettet pga identifisering.

Kira, brukermoderator

Skrevet

En prest, som fremsto som verdens mest gudfryktige, rolige og snille mann, og en familiemann som elsket sine barn. Han forgrep seg på sine egne barn i mange år.

Det er det som er så farlig med overgripere, HI- de finnes overalt, i alle lag, i allslags familier. Som regel aner man ikke noe om det de driver med i det hele tatt.

Skrevet

Ja min onkel. Han er veldig spesiell. Litt sosialt tilbakevendende, å han ser litt spesiell ut. Veldig opp og ned i humøret, sitter å surmuler i sofaen titt og ofte. Tror folk bare tenker at han er spesiell, ikke at han har forgrepet seg på sin 4 år gamle datter for 25år siden

Kjenner han ikke så godt. Jeg snakker ikke med han de få gangene jeg møter han. Tåler ikke trynet hans for det han har gjort.

Anonymous poster hash: d72e0...50f

Skrevet

Veit ikkje om nokon, men statistisk sett er det vel minst ein overgripar blant dei eg har kontakt med. Eg har ingen forutsetning for å kunne peike ut vedkommande ut frå alder, kjønn eller veremåte, det er det som er skummelt. .

Skrevet

Jeg vet om en som ble anklaget og mistet det ene barnet han hadde forgrepet seg på men ikke de to andre. Han ble ikke dømt for det var ikke bevis, så jeg skal derfor ikke påstå at han er det. 

Meg og denne datteren er like gamle og fra jeg var i 10-12 års alder har han alltid vært den første til å kommentere formene mine, klapse meg på baken... Nå i en en alder av 28 spør han hver gang om jeg har tatt tattovering i nakken imens han bare må ta på den, samtidig som han må stryke nedover ryggen for å spør om jeg har flere.. 

Creepy!

Anonymous poster hash: f4420...623
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjenner han ikke, men en i gata er det. Han ser ut som alle andre hvertfall.

Skrevet

Kira, brukermoderator

Skrevet

Jeg het om dn pedofil dame. Om man vil kalle henne en overgriper eller ikke kommer an på øyet som ser. Hun ser ut som alle andre, er oversososial, men klarer å vrenge temaet inn på sex uansett hva det prates om. Hun kommer titt og ofte med sexuelle spøker som er så upassende at folk blir sjokkerte og ubekvemme.

Anonymous poster hash: 79c25...d30

Skrevet

Kira, brukermoderator

Skrevet

Min onkel.. Husker godt som liten at vi ikke trivdes nær han, han skulle alltid ha oss til å sitte på fanget hans, "onkel kysse" oss i nakken osv :-/ Tenkte alltid at noe måtte være feil med han, han var ikke slik som de andre onklene mine.

Først 2 år etter at vi sluttet å være hos han og tante på sommerferie (fordi vi nektet) så kom det i dagslyset at han var pedofil, han hadde forgrepet seg på 2 av søskenbarnene mine, og forsøkt seg på søsteren min :(

Har ikke hatt kontakt med han på 12 år nå, men vet at halve slekta støtter han og synes synd på han for slike "anklager", og det etter han har sonet fengselsstraff for de 2 overgrepene, hvor det var mye bevis å gå på, helt sykt.. Har ingen kontakt med den delen av slekta, folk som støtter en pedofil er nok ikke helt i vater selv heller, uansett hvor mye han manipulerer de!

Anonymous poster hash: 0afe4...8f9
Skrevet

Vet om en ung mann i begynnelsen av 20-årene. Blid, omgjengelig, hjelpsom kar. En som alle liker, men som ingen, bortsett fra politiet, vet er pedofil. En kar som foreldre og besteforeldre ville sendt barna med uten å nøle.

Anonymous poster hash: 74872...f4c
Skrevet

Jeg het om dn pedofil dame.

Pedofil DAME?! o.0

Anonymous poster hash: 5fbdf...103

Skrevet

Ja, finnes jo pedofile damer også. Og de er like ille som pedofile menn!!!

Anonymous poster hash: 74872...f4c
Skrevet

Jeg het om dn pedofil dame.

Pedofil DAME?! o.0

Ein stor del av dei som forgriper seg på barn er kvinner, det er då hverken nytt eller sjokkerande?

Eller er du av den oppfatninga at det berre er menn som gjer onde handlingar (har faktisk vore ei utbredt oppfatning som har gjort livet lett for kvinnelige overgriparar)?

Skrevet

Ein stor del av dei som forgriper seg på barn er kvinner, det er då hverken nytt eller sjokkerande?

Eller er du av den oppfatninga at det berre er menn som gjer onde handlingar (har faktisk vore ei utbredt oppfatning som har gjort livet lett for kvinnelige overgriparar)?

Det var nytt for meg i alle fall? Jeg har aldri hørt om det i alle fall. For meg høres det mest ut som noen som har beskyldt henne fordi hun er litt stor i kjeften. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...