Gå til innhold

kan noen hjelpe meg ang bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker tøybleier, så har ikke brukt papirbleier før. Nå skal vi ut å reise og må bruke papirbleier.

Har tatt på den første nå. Libero str 3. Bleia er jo like tynn som et bind, så skjønner ikke hvordan det skal bli plass til tiss inni der...

Spm:

Må jeg opp om natta for å skifte bleie?

Hvordan vet jeg at bleia er full?

Kjennes den våt ut?

Hvor ofte skifter dere på dagtid?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært oppe om natta og skiftet tissebleier. I såfall bare en sjelden gang fordi det har vært lekkasje

Du kjenner godt på bleia at den er våt og full, den sveller opp når den blir våt.

I babyperioden skiftet jeg vel ca hver 3. time

Anonymous poster hash: e954f...fd4
Skrevet

Om barnet sover rundt ville jeg ikke tenkt på det med å skifte bleie, men om barnet våkner kan du jo kjenne på bleia om den føles tung.

Bleien blir tung når den begynner å bli full, dette kjenner du lett og ser det og forsåvidt da bleien henger litt mer når den er full.

Nei den kjennes ikke våt ut, i hvertfall ikke fra utsiden, men du kjenner at det er veske inni der når den er full.

Jeg skifter ved behov, altså når bleia er tung, ved avføring og etter sovetid.

Anonymous poster hash: f3769...e6f
Skrevet

Med første (er nå fire år) prøvde jeg alt jeg fant av forskjellige bleiemerker. Måtte bruke to utenpå hverandre om natta, de ble våte og løste seg opp på dagtid, klumper som satte seg på huden, ekstreme bleiesår, noen var veldig stive, ved dårlig mage rant bæsjen rett igjennom, ble ødelagte, dårlig teip så bleiene sank nedover kroppen, vanskelig passform.

tøybleier er tingen, og det skal godt gjøres å ikke kunne bruke de.

Anonymous poster hash: 083ac...502
Skrevet

Rema sine maxibleier er supre btw, og billige, vi har brukt de siden ungen var et par mnd og etter at vi var misfornøyde med libero, pampers og coop sine..

Anonymous poster hash: f3769...e6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...