Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Jeg er i uke 39, hele morgenen har jeg hatt ganske regelmessige kynnere litt mer smertefulle en normalt. Gjorde noen erend i dag. Nå på kvelden er de her også, men ikke regelmessige. Jeg har nesten ikke hatt kynnere under svangerskapet, aldri som i dag. Burde jeg kontakte sykehuset? Vil ikke være en kjempe nervøs første gangs fødende heller Takk for svar Anonymous poster hash: 1ef92...402
Line-mamma til to herlige Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 jeg har termin på søndag. å har det akkuratt sånn som deg av å på , noen ganger vondt, andre ikke... Er så klar for at noe skal skje snart så går rundt å føler og kjenner på alt:) har ikke vært engstelig selv enda, derfor ikke kontaktet føden. Men er DU engstelig, så ringer du:) Lykketil!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 går de bort om du stiller deg 10 min i varm dusj? om ikke er det rier, frøken Anonymous poster hash: 41d38...d52
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Jeg tok meg en lang dusj men, de er der enda. De er ikke regelmessige. Rundt to til tre i timen. Men de er sterkere en de jeg har hatt før. Det er nesten som at magen spenner seg og det kjennes litt i ryggen. ( vanskelig å forklare) Men det blir som hun over skriver at jeg går og kjenner på alt å er veldig utålmodig . Så er redd for å virke hysterisk . HI Anonymous poster hash: 1ef92...402
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Jeg tok meg en lang dusj men, de er der enda. De er ikke regelmessige. Rundt to til tre i timen. Men de er sterkere en de jeg har hatt før. Det er nesten som at magen spenner seg og det kjennes litt i ryggen. ( vanskelig å forklare) Men det blir som hun over skriver at jeg går og kjenner på alt å er veldig utålmodig . Så er redd for å virke hysterisk . HI Anonymous poster hash: 1ef92...402 Det er ikke vits å kontakte føden enda. Når det blir regelmessig og 10-15 min mellom kan du ringe og forhøre deg. Lykke til Anonymous poster hash: 14b73...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå