Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Vanlig at barn kommer hjem med blåmerker 3-5 dager i uka fordi andre barn har slått/dyttet eller klepet det? Anonymous poster hash: 69d9e...830
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Min 2-åring har gått i bhg i 2 mnd nå og enda ikke fått noen merker som andre barn har laget, såvidt jeg vet... Anonymous poster hash: 9f566...9d5
Gjest Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Lure på hvor dere finner alle disse rare barnehagene jeg? Hatt unger i barnehage gjennom 19 år, og kun her inne jeg hører om de rareste tingene. Men håper du finner ut av det med barnet ditt
☆☆☆ Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Det var litt mykje, men det kjem jo an på kor disponert barnet er for blåmerker. Eg kjem heim frå jobb med same blåmerkefrekvens.. Mi får blåmerker kvar veke, men for det meste er det knall og fall som gjer det..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Min kommer hjem med blåmerker stort sett hver dag. Han sier at det er Terje som har dytta ham, men sannheten er at han snubler i bena sine og faller av sykkelen Det er ganske vanlig at barn har blåmerker og skrubbsår. I dag hadde vi vår første plasterfrie dag på akk så mange uker. Anonymous poster hash: 16981...86e
Nettie+jentungen Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Blant de minste barna er første reaksjon å slå/klore/bite/dytte, spesielt hos de som ikke har språk. Vi følger med, men dessverre klarer vi ikke å se hvert eneste barn hele tiden. Barna kan leke godt sammen før plutselig en bestemmer seg for å dytte eller at man bestemmer seg for at man vil ha leken i fred. Andre barn er på evig jakt etter 'andres' leker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå