Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 I dette øyeblikket er jeg så sint på han at jeg orker ikke at han skal komme hjem fra jobb om 1 time.. Huff har vært det i hele dag for små bagateller som han glemmer å gjøre i hjemmet. Jeg glemmer vell at jeg er sammen med en MANN å ikke en kvinne som ville ha gjort som meg selv. Godt å få skrevet det ut iallefall. Noen råd til en sint kone? Anonymous poster hash: 96472...332
Elsker livet Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Enten prøver du å ta deg sammen eller så blåser du ut. Etterhvert bør dere snakke om det, men først når du er over det verste sinnet. Det er jo lov å stille krav selv om han er en mann. Men du må ikke forvente at han skal ha samme automatikk i hva som bør gjøres hjemme, men forklare i detalj hva du ønsker av han.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Takk for at du tok deg tid Elsker livet. Det hjalp meg noen skritt bort fra surheten min. Jeg skal ta meg sammen å du har helt rett i det du sier. Tusen takk! Har troen på at det blir en fin og fredelig fredagskveld:-) Anonymous poster hash: 96472...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå