Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Mannen er reist på jakt, han sitter og drikker nå. Vet han skal kjøre på en vei (som er stengt for annen trafikk) ca 5km tidlig i kveld. Dvs at han skal kjøre med promille. Jeg ble kjempe sint og sier han er uansvarlig og en kronidiot som i det hele tatt tenker tanken på å gjøre slikt! Som pappa til 3 små følger det et ansvar og det finnes ting en bare ikke gjør. Han mener jeg er hysterisk. Verdt å nevne at det er et langt stup på ene siden av veien uten rekkverk så ingen sikker vei å kjøre heller (selv om det for meg betyr nada!) Nå? Hysterisk partpooper, eller har jeg full rett til å kjefte? Anonymous poster hash: dfd24...3bc
*Teoline* Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Menn som fyllekjører er usexy og idiotisk. For meg hadde det faktisk vært skilsmissegrunn, jeg har nulltoleranse med promille etter å ha sett på nært hold hva man risikerer ved å kjøre i fylla.
MissMagica Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Herreminhatt!! Synes du har full rett til å kjefte!
Siamese Hellhound Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Han er en idiot. Kjeft i vei.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Flott, takk for svar!! Arrhh, hadde det ikke vært for at han er mange timer borte hadde jeg reist til fjells og gitt han ei skuring han aldri vil glemme! Grrrrrr! Anonymous poster hash: dfd24...3bc
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Men for å komme på den veien må han vel ut på vanlig vei først? Hadde mannen min drukket med tanke på å kjøre bil hadde jeg anmeldt han. Seriøst. Idiot! Anonymous poster hash: 20c31...cc9
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Nei du overreagerer ikke. Han er en tufs, og fortjener kjeft når han gjør sånn. Jeg hadde definitivt kjefta, og det hadde blitt sent glemt, for å si det slik. For en dust!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Jeg brakk noe i nesen på min kjære samboer engang! grunnet fullekjøring.. han rakk så vidt komme inn døren før knytteneven kom svevende:O Skal legge til at jeg er ikke noe voldelig av meg, har bare nulltolleranse for fyllekjøring. Anonymous poster hash: 7d20a...e2b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Ja, skulle gjerne knekt noe i hans nese og!! Han skal ikke ut på noen åpen vei, nei, det vet jeg at han aldri hadde gjort. Men det er ingen unnskyldning i mine øyner at det ikke er noen andre enn han på den veien.. Å, blir så sint!!! Anonymous poster hash: dfd24...3bc
Groosalugg Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Ja, fyllekjøring gjør han til en dust! Men sitter han og drikker nå? På denne tiden av døgnet mens han er på jakt? Synes dette er uansvarlig også jeg da.. Ikke rart det skjer en del jaktulykker hvis drikking er standarden.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 Han skal ikke jakte før i morgen, men er reist opp til ei hytte en dag tidligere for å ordne med proviant. Han jakter ikke med promille (men kjøre bil lagt gokkivold med promille er visst ok..) Anonymous poster hash: dfd24...3bc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. september 2013 #12 Skrevet 27. september 2013 Synes ikke det er noe mer ansvarlig å drikke når han skal jakte heller... Men når han har slike holdninger høres han lite til mann ut spør du meg... Mer forvokst drittunge, som mangler fullstendig evnen til refleksjon og ansvar... Han skal være helt perfekt på absolutt alle andre områder for at det skal veie opp for dette altså, og da mener jeg perfekt!
valkyrien Skrevet 27. september 2013 #13 Skrevet 27. september 2013 Jeg føler at det er forskjell på om han tar EN øl, eller om han drikker mer... Er mer skeptisk til å jakte når man drikker egentlig...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #14 Skrevet 27. september 2013 Dom jeg skreiv over, han jakter aldri med promille. Ei heller fyllekjører. Utenom nå på lukket privat vei. Men det er ingen unnskyldning og jeg klikket fullstendig på han. Har ikke bare tatt en øl, men hørte på han at han var beruset så usikker på hvor mye. Ikke dritings iallefall. Anonymous poster hash: dfd24...3bc
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #15 Skrevet 27. september 2013 Hjalp med en skyllebøtte ser det ut til. Han blir hentet av en på jaktlaget som ikke har drukket. Men synes fremdeles han er en idiot.. Men bare litt mindre. Anonymous poster hash: dfd24...3bc
Nichotine Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 Godt å høre at du har gitt klar beskjed OG at han hørte på! Jeg kan bare si meg enig med de andre, og si at han hadde vært veldig egoistisk om han hadde kjørt selv. Det er mye som kan skje på en øde fjellvei. Noen kan faktisk gå der, eller han kan (som det hørtes ut som om du var redd for) kjøre utfor og ikke bli funnet på lang tid. Samtidig er det godt å høre at alle som har svart her også har nulltoleranse for fyllekjøring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå