Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Har noen av dere malt ett slikt kjøkken før? Noen råd/tips?? Hater den tre fargen! Anonymous poster hash: 6fda8...668
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Tenkte umiddelbart at jeg ville malt innredningen i en dus-grå farge! Anonymous poster hash: af839...871
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Dus? Slik som karmene på dørene? Hi Anonymous poster hash: 6fda8...668
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Eller kanskje ikke sånn dus-grå. Vet ikke hva fargen heter. Men jeg mente noe slikt som øverst til høyre, eller noe i disse nyansene Anonymous poster hash: af839...871
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Farge 1128 kanskje. Så ha hvite knotter på skap og skuffer Sorry hvis jeg har dårlig smak.. Jeg bare drømmer meg bort fra mitt eget furu slitte gamle kjøkken.. Anonymous poster hash: af839...871
Fruen i huset Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Synes ikke det kjøkkenet var så ille.. Hvis du absolutt skal male så hør med en ekspert så resultatet blir bra :-)
klg,2 boys now:) Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Er d ikke foliert?i såfall trur jeg om du må høre om d i d hele tatt går an. Men ville også malt d hvit eller en farge som ble foreslått her dus grå
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Gjør godt forarbeid med pussing og grunning, så går det helt fint an å male! Anonymous poster hash: 3885c...557
Wicked witch Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 Vask grundig meg noe som ikke etterlater belegg (dvs ikke grønnsåpe ol), men salmiakk er bra. Mal med heftgrunn først, Når det gjelder farge synes jeg du skal tenke mest på hva du liker selv, det er du som skal bo der. Kan være lurt å tenke litt nøytralt kanskje
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 Jeg liker det ikke slik det er nå, men er livredd for å ødelegge det om jeg begynner å fikse på det Er ikke akkurat noe maler. Og vi skal flytte innen ett år, men ser for meg at det blir mer attraktivt på boligmarkedet med hvitt/grått fremfor slik det er nå. Eller? Hi Anonymous poster hash: 6fda8...668
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #12 Skrevet 27. september 2013 Jeg liker det ikke slik det er nå, men er livredd for å ødelegge det om jeg begynner å fikse på det Er ikke akkurat noe maler. Og vi skal flytte innen ett år, men ser for meg at det blir mer attraktivt på boligmarkedet med hvitt/grått fremfor slik det er nå. Eller? Hi Anonymous poster hash: 6fda8...668 Gjør godt forarbeid så blir det nok bra selv om du ikke er maler Om det er lakket/foliert, vask av, puss ned, mal med to strøk heftgrunn å to strøk i den fargen du vil ha. Gjerne en maling som tåler litt. Karm og vindusmaling kanskje. Hvis ikke.. Alt kan lakkes Kjenner du noen lakkerere som kan lakke i skikkelig boks med tørk? De bruker møbellakk og resultatet blir bra! Anonymous poster hash: af839...871
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #13 Skrevet 27. september 2013 Oj... Var jo et kjempeflott kjøkken. Kjøkkenet faller i verdi om du begynner å kline maling på bjørkeskapene. Var jo moderne og fint. Endringer jeg ville gjort: -Fjernet alt av overskap på vindusveggen -Flyttet de overskapene over på den andre veggen. Om det ikke er plass, satt de som underskap mot spiseplassen, og laget en barløsning der. -Foret opp over overskapene. Finere, og også for å skjule ventilatorslangen. Ang. farge, så synes jeg hvitt er penest til bjørk, så kan det heller være litt knallfarge på pynteting. Anonymous poster hash: 4ae89...4a3
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #14 Skrevet 27. september 2013 Tusen takk for fantastiske innspill ) Burde jeg droppet maling da? Hi Anonymous poster hash: 6fda8...668
HvittHus Skrevet 27. september 2013 #15 Skrevet 27. september 2013 Jeg ville ikke ha malt for det er et pent kjøkken som vil tape seg i verdi hvis det blir malt. Å male slike fronter selv blir sjelden pent, og det bør heller leveres til lakkering hos et firma som har peiling på slikt. Jeg ville heller gjort noe med fargen på veggene, evnt lagt på en ny benkeplate.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 Kjøkkenet var pent! Anonymous poster hash: fe709...86e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå