vilde + 1 ? Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 (endret) Min samboer blir 35 år nå i oktober, og jeg har bestilt en overraskelsestur til han og meg:) vi drar til Dublin og har 3 fulle dager der, hvor mye tror dere jeg trenger å spare i lommepenger?? Litt vanskelig å svare på sikkert, men vi er ikke noe glad i å shoppe noen av oss, så blir mest å spise ute og kose oss litt ekstra:) ( skal blant annet på Guinness Storehouse, noe som koster ca. 400 til sammen). Noen som har vært i Dublin og kan si noe om hvordan prisene er der i forhold til Norge?? og kanskje kan anbefale hva vi kan gjøre?? Endret 27. september 2013 av vilde + 1 ?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Vi var der en langhelg i sommer og brukte ca 9.000 i lommepenger (2 voksne). Shoppet litt, men ikke mye. Drakk øl og spiste alle måltider ute. Brukte langt mer enn vi hadde planlagt. Anonymous poster hash: 59864...b41
vilde + 1 ? Skrevet 27. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2013 ok, jeg tenkte 6000 ca jeg, men da er vel det kanskje alt for lite? uff ja jeg får spare det jeg får til;) Hehe hva syntes dere om Dublin? var det koselig og kunne dere tenke dere å dra dit igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå