Gå til innhold

Noen her som har jenter med ADHD?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var de når de ble utredet og hvorfor ble de utredet for akkurat ADHD?

Har mistanker om at vår datter kan ha det, det forklarer i så fall veldig mye av oppførselen hennes. Hun skal utredes av bup.



Anonymous poster hash: 843e1...c0d
Videoannonse
Annonse
Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Har ei jente på 10 år med adhd. Hun ble utredet når hun var 7 år. Hadde hatt mistanke om adhd siden hun var så enormt aktiv, problemer med søvn osv... Barnehagen og legen mente at hun ikke hadde det, men på 7 års kontrollen hos hs var hun mer rundt og vandret i rommet enn hun satt på stolen og svarte på spørsmål fra hs. Hs var enig i mine mistanker og ba legen henvise til bup.

Skrevet

Takk for svar! Hvor lang tid tok det fra du hadde mistanker til hun fikk diagnosen?



Anonymous poster hash: 843e1...c0d
Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Hadde mistanker fra hun var rundt 1 år.

Skrevet

Kan jeg spørre hva mistankene gikk ut på?



Anonymous poster hash: 843e1...c0d
Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Veldig aktiv, sov ikke rundt før hun var 4 år, problemer med og ta i mot og huske beskjeder, sosiale problemer og Klarte ikke å sitte i ro for lenge.

Skrevet

Ok tusen takk for svar :)



Anonymous poster hash: 843e1...c0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...