Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 Er det for tidlig og "varmt" til å begynne med dunposen i vogna til mini? Synes det er skummelt med tepper og dyne for er redd det dras over anisktet. I dag er det 3 grader. Han ligger på lammeskinn, har på body og strømpebukse, tynn bukse utenpå, tynn genser, tynn ull strikkejakke, ullsokker, lue. Har ullteppe over og dyne over der. Det blir vel minst like varmt? Herregud så vanskelig dette er. Kjenner jeg på ham for å senom han er passe varm våkner han jo bare, og han sovner ikke lett... Anonymous poster hash: 92536...5f2
☆☆☆ Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 Du har allereie meir innpakning på han enn dunposen. Ville byta for enkelhets skuld.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 Du har allereie meir innpakning på han enn dunposen. Ville byta for enkelhets skuld.Ja, kanskje det. De to innerste lagene har han på inne også da, så det er jo ikke så mye ekstra... men dunposen regulerer kanskje noe den så det ikke blir kokvarmt? Uff... noe så enklelt skal være så vanskelig... Anonymous poster hash: 92536...5f2
Bustetroll Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Jeg bytta for 1 uke siden jeg.. Er fortsatt 8-12 grader. Bedre med den, enn å måtte ha med masse jakker og ekstra tøy + tepper når det blir kaldere tover kvelden
rytme Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Jeg har byttet til dunposen. Det går jo an å åpne den litt hvis det blir varmere... Inni den har han bare strømpebukse og sokker på. Litt mer på overkroppen da, siden han hele tiden skal ha armene utenfor
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Han er jo allerede kledd for vinteren ;-) min på 3 mnd har ull innerst, fleecedress, ligger på lammeskinn jeg har lagt inni sommerposen, og har tynt teppe over. Og det trekket til vogna da. Når jeg brukte ullpose til han andre hadde han bare tynn ull og noe i halsen og på hodet.
Fruen i huset Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Jeg byttet for en uke siden (ettåring). Har ikke på seg sååå mye klær nedi posen. Han er varm og god, men ikke svett når han har sovet der..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 ille tatt i bruk posen. Trenger jo bare body, strømpebukse og tynn lue da. Anonymous poster hash: 87f1d...9b3
Fullrulle86 Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Ta i bruk posen og reguler tempen med klærne heller mye mer lettvint og behagelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå