Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #1 Skrevet 27. september 2013 ...hjelpe mannen med bj el når jeg har mensen? Han blir så sur når han spør og jeg ikke vil! Er nok sexmas utenom! Den uka vil jeg ikke høre et jævla ord om sex! Er det så vanskelig å be om? Iallfall ikke fristende når jeg kommer hjem etter timer med jobb, foreldremøte osv en dag, og huset er bomba!!! Og han kom tidlig hjem fra jobb og har ikke gjort en dritt! Og på toppen av alt skal han begynne å mase om "hjelp" fordi han er så jævla kåt!!!? Han gidder vel ikke selv og mener jeg skal gjøre det også for han! Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: be299...a8f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #2 Skrevet 27. september 2013 ehhh- nei. Her er det selvhjelp om han ikke klarer å styre seg den uka altså!! blir ingen bj når jeg har mensen! Anonymous poster hash: c51de...afd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #3 Skrevet 27. september 2013 ehhh- nei. Her er det selvhjelp om han ikke klarer å styre seg den uka altså!! blir ingen bj når jeg har mensen! Anonymous poster hash: c51de...afd Godt å høre! Han mener jeg er "prippen" fordi jeg ikke gidder! I går drog han t-skjorta så langt ned at puppene viste, fordi "han må jo få se litt selv om jeg har mensen" Er det mulig??? Ble dritsur på han! Følte han gikk laaaangt over streken! Føler jeg bor med en overkåt tenåring! Er ikke akkurat sånn at jeg tenner på sånt heller!! Og masinga tar aldri slutt!!! Anonymous poster hash: 4ede3...f0a
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Er glad han der ikke er min...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Hehe, jeg hadde nok skutt ham. Og jeg ville sagt ja til en bj, bare for å bite av ham pikken. "Godt, kjære? Dette må vi gjenta!" Anonymous poster hash: 27cd1...1be
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Hmm? Nei, det må du ikke. Du må faktisk ingen ting du ikke har lyst til, så enkelt er det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2013 #7 Skrevet 27. september 2013 Nei på ingen måte! Mannen min er borte i ukene og noen ganger i helgene så vi kjører på mensen eller ei, men det er ønsket fra begge parter da. Du får si det som det er og bare la han være kåt. Det er ikke synd på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå