Gå til innhold

Er mannen interessert i noe mer når.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke noe jeg.. Er det slik at vi liksom skal kunne vite hvem hi er? Skjønner eg er her for lite ja...

Anonymous poster hash: f854e...e79

Personen med denne anonymkoden, er HI. Står i bunnen av hvert innlegg hun skriver. Akkurat som at du ser min anonymkode i bunnen av dette innlegget. Jeg får ikke vekk denne skråstilte teksten og den prikkete understreken, beklager det.

Anonymous poster hash: d543e...7f7

Ops, det kom visst ingen prikkete understrek når jeg postet det... :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er konditoren hi mener du?

Anonymous poster hash: 6914a...ab9

Skrevet

link til tideligere innlegg? :D

Anonymous poster hash: 8d2f3...db4
Skrevet

Er konditoren hi mener du?

Anonymous poster hash: 6914a...ab9

Hæ? Var den til meg? I så fall skjønte jeg ikke. Konditoren har ingen anonymkode, fordi hun ikke skrev anonymt. 

Skrevet

Link til den andre tråden?? :)

Anonymous poster hash: f6f1b...8cb

Skrevet

Skjønner ikke noe jeg.. Er det slik at vi liksom skal kunne vite hvem hi er? Skjønner eg er her for lite ja...

Anonymous poster hash: f854e...e79

Personen med denne anonymkoden, er HI. Står i bunnen av hvert innlegg hun skriver. Akkurat som at du ser min anonymkode i bunnen av dette innlegget. Jeg får ikke vekk denne skråstilte teksten og den prikkete understreken, beklager det.

Skjønner opplegget med anonymkode, men hvordan vêr dere at denne hi er samme fra annen tråd? Da får man jo ny kode vel? Og hvorfor sier alle at hi leker med han? Skjønner fremdeles ikke noe av innlegget til hi og svarene hun får :/

Skrevet

Skjønner opplegget med anonymkode, men hvordan vêr dere at denne hi er samme fra annen tråd? Da får man jo ny kode vel? Og hvorfor sier alle at hi leker med han? Skjønner fremdeles ikke noe av innlegget til hi og svarene hun får :/

Først og fremst kjente jeg igjen skrivemåten, og deretter skrev hun det samme som på den andre tråden. Hun er også like gal og desperat som den andre kvinnen, selv om det kom tydeligere frem i den andre tråden hennes. Da et par av oss her inne sa det var henne, sa hun heller ikke at hun ikke var det.

Skrevet

Jeg er litt forvirra her, hi.

I hovedinnlegget skriver du at du har sagt at du ikke vil være "bare venner" (som gjør at han svarer som han gjør).

Så skriver du at du ikke vil binde deg, bare vil være venner osv.. Så hva er liksom poenget med dette innlegget?

Anonymous poster hash: f812c...70b

Skrevet

Hun skriver om det samme og på samme måte som i det andre innlegget..Hun virker helt sprø og ustabil..

Anonymous poster hash: a635d...99a

Skrevet

Er det deg igjen, HI.

I den første tråden din forklarer du at du etter 10 år i forhold nå må være singel. Hvorfor du føler at du "må" være singel, vet jeg ikke. Og du har tydeligvis møtt en mann som liker deg. Men som er svært forvirret siden du i det ene øyeblikket sier at du ikke vil være mer enn venner, mens du i det neste øyeblikket kjefter på ham via sms fordi han ikke har gitt deg nok oppmerksomhet. Er tydelig at du er i følelsesmessig ubalanse. Om dette kun gjelder denne fyren, eller at du er veldig opprådd over å ha blitt singel, aner jeg ikke. Men du fremstår som særdeles ubesluttsom. Først starter du en tråd med "er han interessert dersom...." også avslutter du med  innlegg hvor du skriver "uansett så bryr jeg meg ikke for jeg vil være singel". Skjønner du hvor forvirret du høres ut?

Anonymous poster hash: d24b9...816
Skrevet

mannen skjønar kanskje ikkje bæret han heller, på same måte som meg.  Vil du ha han berre som ein venn eller vil du ikkje? 

Skrevet

Aha okei. Syntes ikke hun virker sprø her. Men er her tydeligvis ikke nok til å skjønne at dette er samme dame som i en annen tråd viste seg og være gal..

Godt dere har kontroll ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...