Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Du er usikker hva han egentlig vil, og sier i fra at du ikke er intressert i å bare være "venner". Han velger da å si at han ikke vil svare på sms, men at vi heller kan møttes på en cafe etc eller en annen plass å prate. Er han kun intressert i sex da? Hadde han ikke bare skrevet OK om han kun var interessert i sex? Hjelp? Anonymous poster hash: f854e...e79
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 ? Anonymous poster hash: c6eca...aee
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Hvis han ville ha sex ville han vel ha ønsket å møte deg enten på et sted som selger alkohol eller hjemme hos deg/han vil jeg tro. Men det kan vel være mange grunner til at han vare vil prate face to face og ikke på sms Anonymous poster hash: 0152a...1a1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Virker ikke som om han kun vil ha sex om han forstod hva du mente. Kanskje han enten vil vise deg interesse, eller kanskje han vil fortelle deg at han ikke er interessert. Bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: d543e...7f7
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Sikker på at han ikke har kjæreste sånn at han velger å ikke ha noe skriftlig bevis på at dere treffes men kun prate med deg face to face?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Sikker på at han ikke har kjæreste sånn at han velger å ikke ha noe skriftlig bevis på at dere treffes men kun prate med deg face to face? skriftlig bevis hva mener du? har vært hos han mange ganger.... HI Anonymous poster hash: f854e...e79
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Ta det fra en som har datet en del i det siste. Hvis en mann er interessert gjør han det han kan for å få deg! Se filmen "He´s just not that into you".. så kan du grine litt. hehe. Møtte en mann selv. Vi snakket hele tiden over facebook og meldinger. Virket som at vi var gale etter hverandre og gledet oss til at det endelig kunne bli oss. 1 date.. klein. 2 date, kjempefin- sex.. så var han ikke interessert mer GITT.. møkkamannfolk noen av dem.. Anonymous poster hash: 4f233...dd1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 å sånn ja, har MANGE sms og meldinger med private "bevis" om det er det du mener. Han har ikke kjæreste. Men er usikker på hva han vil. Jeg har sagt jeg ikke er intressert i en kjæreste da heller, men mer enn venn, altså vanlig venn.... Han sier da at det er opp til meg?? HI Anonymous poster hash: f854e...e79
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Virker ikke som om han kun vil ha sex om han forstod hva du mente. Kanskje han enten vil vise deg interesse, eller kanskje han vil fortelle deg at han ikke er interessert. Bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: d543e...7f7 Han har sagt at han "ikke går noen plass" når jeg har sagt at jeg ikke vil et forhold nå...sikkert bare løgn da. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: f854e...e79
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Virker ikke som om han kun vil ha sex om han forstod hva du mente. Kanskje han enten vil vise deg interesse, eller kanskje han vil fortelle deg at han ikke er interessert. Bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: d543e...7f7 Han har sagt at han "ikke går noen plass" når jeg har sagt at jeg ikke vil et forhold nå...sikkert bare løgn da. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: f854e...e79 åå,er det deg igjen.. Anonymous poster hash: a635d...99a
furutre Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 du får treffe han og se hva han har å si da, vet du. slik du snakker her, så kan det jo virke som du sender litt uklare signaler, så det kan jo hende han er usikker på dego g vil møtes for å finne ut hva du egentlig vil.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 du får treffe han og se hva han har å si da, vet du. slik du snakker her, så kan det jo virke som du sender litt uklare signaler, så det kan jo hende han er usikker på dego g vil møtes for å finne ut hva du egentlig vil. Han vet jeg vil være singel og at jeg bare vil være venner. Altså normale venner. Men går det etter man har hatt sex? Blir det kleint? Anonymous poster hash: f854e...e79
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Jeg har sagt jeg kun vil være venner om han er interessert i det. Så hvorfor vil han prate med meg da. Usikker på om jeg gidder det, blir vel bare rot. Men takk for svar. HI Anonymous poster hash: f854e...e79
Brennheite Badeand Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Mitt heteste stalltips er at han bryr seg om deg, men ikke nok til at han vil være kjærester. Men nettopp fordi han bryr seg om deg vil han ikke hardt og brutalt fortelle deg via sms at han ikke er interessert i noe mer. Eventuelt tenker han kanskje at han ved å opptre som en gentleman og ta deg med ut for å fortelle deg det face to face kan få holdt deg såpass på gress at han allikevel muligens kan få deg i senga et par ganger til også. Jeg håper for din del at jeg tar feil.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Mitt heteste stalltips er at han bryr seg om deg, men ikke nok til at han vil være kjærester. Men nettopp fordi han bryr seg om deg vil han ikke hardt og brutalt fortelle deg via sms at han ikke er interessert i noe mer. Eventuelt tenker han kanskje at han ved å opptre som en gentleman og ta deg med ut for å fortelle deg det face to face kan få holdt deg såpass på gress at han allikevel muligens kan få deg i senga et par ganger til også. Jeg håper for din del at jeg tar feil. hæ? jeg har jo sagt til han at jeg IKKE er intressert i noe mer enn kun vennskap, så hvorfor skriver han da, ok hvis det du ønsker, men håper vi kan ta en prat allikevel. ??? HI Anonymous poster hash: f854e...e79
Brennheite Badeand Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 (endret) Mitt heteste stalltips er at han bryr seg om deg, men ikke nok til at han vil være kjærester. Men nettopp fordi han bryr seg om deg vil han ikke hardt og brutalt fortelle deg via sms at han ikke er interessert i noe mer. Eventuelt tenker han kanskje at han ved å opptre som en gentleman og ta deg med ut for å fortelle deg det face to face kan få holdt deg såpass på gress at han allikevel muligens kan få deg i senga et par ganger til også. Jeg håper for din del at jeg tar feil. hæ? jeg har jo sagt til han at jeg IKKE er intressert i noe mer enn kun vennskap, så hvorfor skriver han da, ok hvis det du ønsker, men håper vi kan ta en prat allikevel. ??? HI Anonymous poster hash: f854e...e79 Jeg leste kun det første innlegget ditt, og der fikk jeg da vitterlig inntrykk av at du hadde sagt at du ikke ville være bare venner, og at det dermed var du som var ute etter noe mer. Men nei, da får du bare vente og se. Hvis du ikke er interessert så burde det vel egentlig være ett fett hva han er ute etter? Endret 26. september 2013 av Brennheite Badeand
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 Virker ikke som om han kun vil ha sex om han forstod hva du mente. Kanskje han enten vil vise deg interesse, eller kanskje han vil fortelle deg at han ikke er interessert. Bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: d543e...7f7 Han har sagt at han "ikke går noen plass" når jeg har sagt at jeg ikke vil et forhold nå...sikkert bare løgn da. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: f854e...e79 åå,er det deg igjen.. Anonymous poster hash: a635d...99a Haha! Jeg tenkte det samme. Jeg undret meg over om det kunne være henne lengre oppe i tråden, jeg kjente igjen skrivemåten, og så skriver hun dette her som avslørte henne fullstendig. HI: Du mangler selvinnsikt, slik jeg har sagt tidligere. Anonymous poster hash: d543e...7f7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Virker ikke som om han kun vil ha sex om han forstod hva du mente. Kanskje han enten vil vise deg interesse, eller kanskje han vil fortelle deg at han ikke er interessert. Bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: d543e...7f7 Han har sagt at han "ikke går noen plass" når jeg har sagt at jeg ikke vil et forhold nå...sikkert bare løgn da. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: f854e...e79 åå,er det deg igjen.. Anonymous poster hash: a635d...99a Haha! Jeg tenkte det samme. Jeg undret meg over om det kunne være henne lengre oppe i tråden, jeg kjente igjen skrivemåten, og så skriver hun dette her som avslørte henne fullstendig. HI: Du mangler selvinnsikt, slik jeg har sagt tidligere. Anonymous poster hash: d543e...7f7 hahaha?? hva? selvinnsikt mangler du kanskje selv siden du sitter å dikter opp ting:) Anonymous poster hash: f854e...e79
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #19 Skrevet 26. september 2013 Virker ikke som om han kun vil ha sex om han forstod hva du mente. Kanskje han enten vil vise deg interesse, eller kanskje han vil fortelle deg at han ikke er interessert. Bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: d543e...7f7 Han har sagt at han "ikke går noen plass" når jeg har sagt at jeg ikke vil et forhold nå...sikkert bare løgn da. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: f854e...e79 åå,er det deg igjen.. Anonymous poster hash: a635d...99a Haha! Jeg tenkte det samme. Jeg undret meg over om det kunne være henne lengre oppe i tråden, jeg kjente igjen skrivemåten, og så skriver hun dette her som avslørte henne fullstendig. HI: Du mangler selvinnsikt, slik jeg har sagt tidligere. Anonymous poster hash: d543e...7f7 hahaha?? hva? selvinnsikt mangler du kanskje selv siden du sitter å dikter opp ting:) Anonymous poster hash: f854e...e79 Du må være ett av de mest irriterende menneskene her inne, HI. Make up your mind! Anonymous poster hash: 60ded...022
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #20 Skrevet 27. september 2013 Virker ikke som om han kun vil ha sex om han forstod hva du mente. Kanskje han enten vil vise deg interesse, eller kanskje han vil fortelle deg at han ikke er interessert. Bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: d543e...7f7 Han har sagt at han "ikke går noen plass" når jeg har sagt at jeg ikke vil et forhold nå...sikkert bare løgn da. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: f854e...e79 åå,er det deg igjen.. Anonymous poster hash: a635d...99a Haha! Jeg tenkte det samme. Jeg undret meg over om det kunne være henne lengre oppe i tråden, jeg kjente igjen skrivemåten, og så skriver hun dette her som avslørte henne fullstendig. HI: Du mangler selvinnsikt, slik jeg har sagt tidligere. Anonymous poster hash: d543e...7f7 hahaha?? hva? selvinnsikt mangler du kanskje selv siden du sitter å dikter opp ting:) Anonymous poster hash: f854e...e79 Jeg tar den konklusjonen om manglende selvinnsikt fra den andre tråden din. Du hørtes, og høres, gal ut, og mangler helt tydelig selvinnsikt. Jeg trenger ikke selvinnsikt for å se at du mangler din. Anonymous poster hash: d543e...7f7
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #21 Skrevet 27. september 2013 Du skulle tatt en prat med tidligere elskerinnen til mannen min. Samme manipulerende metode. Sorry, selv om du har vært hjemme hos ham, er det mye mulig han har kjæreste. Noen menn liker å jakte og senere makten de tilslutt over kvinnen. Anonymous poster hash: 1e9a3...d7e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #22 Skrevet 27. september 2013 Nå må du slutte å leke med den stakkars fyren! Anonymous poster hash: 40fe6...d46
Gjest Anybody Skrevet 27. september 2013 #23 Skrevet 27. september 2013 Skjønner ikke noe jeg.. Er det slik at vi liksom skal kunne vite hvem hi er? Skjønner eg er her for lite ja...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #24 Skrevet 27. september 2013 Jeg har også lest den andre tråden din Hi. Og må si at du virker noe forstyrret. Og desperat. Og ingen her inne kan vite hva hverken du eller denne mannen tenker Anonymous poster hash: 6914a...ab9
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #25 Skrevet 27. september 2013 Skjønner ikke noe jeg.. Er det slik at vi liksom skal kunne vite hvem hi er? Skjønner eg er her for lite ja... Anonymous poster hash: f854e...e79 Personen med denne anonymkoden, er HI. Står i bunnen av hvert innlegg hun skriver. Akkurat som at du ser min anonymkode i bunnen av dette innlegget. Jeg får ikke vekk denne skråstilte teksten og den prikkete understreken, beklager det. Anonymous poster hash: d543e...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå