Gå til innhold

Sko som er 2,4 cm for lange

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan barnet bruke det, evt med ekstra såle, eller blir det ubehagelig?

(Har målt føttene uten sokker.)

Anonymous poster hash: 47958...cd4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes altfor stort ut i mine ører ihvertfall... Er det ikke en tommelfingernegl for stort som de sier er passe?

Anonymous poster hash: 8ac8d...15f
Gjest Skofantomet
Skrevet

Altfor stort. Prøvd å gå med så for store sko selv?

Skrevet

Jeg leste 1,5 cm på skoringen.no.

Jeg bestilte i to forskjellige størrelser for å returnere de som ikke passet, men så er det hele 1,1 cm forskjell på dem (forskjellige merker). Så om vi beholder de minste så blir de bare 1,3 cm lenger enn foten. Hadde tenkt de skulle holde til våren og, så må vel returnere begge da. :S

Skrevet

Men hvis jeg da bestiller de største i en størrelse mindre, så bør de passe eller? Siden de tydeligvis er større i størrelsen? Hvis noen skjønte hva jeg mente?

Skrevet

Hvilket merke er det? Ofte kan du google deg frem til en oversikt over lengden på størrelsene.

Skrevet

Hvilket merke er det? Ofte kan du google deg frem til en oversikt over lengden på størrelsene.

De største er Timberland, de minste er Viking, (som jeg trodde skulle være litt store i størrelsen, derfor bestilte jeg de i den minste størrelsen). Viking skoene virket litt trange sånn ellers også synes jeg når jeg prøvde dem på.

Prøvde å google, men fant ingenting spesifikt om Timberland sine størrelser. Men ut fra diverse oversikter skal det være 6-8 mm forskjell på hver størrelse. Så da bør en størrelse mindre være stort nok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...