Gå til innhold

Endret adferd av flutide? 4 år, blir mer grinete og sur. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på flutide i vinterhalvåret..Ifjor når hun gikk på det var hun grinete, og når vi sluttet i vår ble hun raskt sitt "gamle jeg" igjen. Nå har vi begynt på flutide igjen for et par uker siden, og nå kommer denne grinete adferden tilbake igjen..hun har kort lurte og er mye sur og mye mere hyper. Hører ikke etter ofte.

Er det noen fler som opplever dette med flutide?

Hun tar det pga barneastma/hoste..

Hva kan jeg gjøre?

Har sååå lite lyst til å gå med denne utagerende adferden hele vinteren..er jo slitsomt for henne også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi merker ingen forskjell her. Men du kan jo ta det opp med lege, kan hende det finnes andre medisiner dere kan prøve.

Skrevet

Hos oss er det rett og slett omvendt. Merker at lillebror blir grinete og sur bla. om han får for lite medisiner. Han bruker både singulair tyggetabletter og flutide hver dag året rundt. Om han får for lite medisin over en liten periode blir han litt grinete som et barn med lav feber som går å hangler over tid og er veldig sliten..

Skrevet

Jeg blir dårlig av den selv, føler meg veldig urolig, hjertebank og  sånn angst følelse i magen, så ha det litt i bakhodet at hun kan reagere på den.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi meldte inn endret adferd som bivirkning etter at vår datter ble helt fra seg etter bruk av Flutide. Hun fikk mareritt, hallusinasjoner og hyperaktivitet.

Skrevet

Jepp, samme her. Tok det opp med legen som satte han på Flutide, og det var tydelig at han hadde hørt om det før. Vi reduserte dosen og det hjalp endel. Nå trenger han det heldigvis ikke lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...