Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 I dag kom kjolene i posten, og det var en gutt som ble ellevill! Og så så fin som han ble Den ene var han bestemt på at den likte han ikke så godt, men den andre kunne han ikke vente med å få på seg. Så i kveld har det vært en kjempeglad gutt som har løpt rundt i kjole og strømpebukse, og vist seg fram til alle som har villet se. Bestemor måtte også komme på besøk, og hun også syntes det var kjempefint, og at det var tydelig at han ble veldig veldig glad. Gutten sto på verandaen og ropte lenge før bestemor kom fram til døra: Seeee, bestemor, seeee! Jeg har fått kjoleeeee! Skulle gjerne lagt ut bilde av det lykkelige ansiktet, men for å vise litt nettvett får dere heller prøve å se det for dere Kan ikke på noen måte se at dette skal være negativt! Da vi skulle legge oss var han nøye på at kjolen måtte henge pent så han kunne ha den på seg i morgen. Blir ikke i barnehagen da, men når vi kommer hjem, etter middag ("vi kan ikke søle på kjolen, vet du mamma!") Det var dagens gladmelding fra solskinnshuset Ha en fortsatt fin kveld! Anonymous poster hash: 5645b...776
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Som å se min når han får nye fotballskjorter! Det er det som er storstasen her. Hehe, det er så hærlig å se så barnlig og oppriktig glede!! Så bra at han fant en favoritt da!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Så koselig å lese svarene deres Mer uskyldig moro enn det kan man vel ikke ha Gleder mammahjertet også å se gutten så glad, så jeg kan ikke tro at det er noe annet enn positivt Som pappaen sier; det var rart det første minuttet, for han ser jo ikke ut som en jente. Så går det opp for meg at han kler det, at det ser helt naturlig ut, og at han bare er så glad og god. Uansett, hvem bryr seg om hva han har på seg, så lenge han er lykkelig? HI Anonymous poster hash: 5645b...776
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 For en herlig mamma du er!!! Anonymous poster hash: d6c9d...8e5
ms.Pond Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Fantastisk Herlig og ekte glede er den beste glede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå