Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Hei! Kor d ste d me dåkke ørstinga eller voldinga? D eso kjekt me sol i Ørsta i dag! D e flott d! Vassendgutane og Klypa rula! In rust we trust! Me ser Anonymous poster hash: e9b99...a24
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 ingen av delene sier nå jeg;-) Anonymous poster hash: 190be...f81
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Trudde Rokken va mest hivens ej.. Anonymous poster hash: 43341...73b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Haha, no flira ej va ikkje dinna overskrifta ej forventa å sjå på forume Anonymous poster hash: 766b6...084
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Va de ej mistenkte at her va fleire,...tippa vi sikkert he felles bekjente også. Anonymous poster hash: f33e2...565
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Dåkke so e fra Ørsta, he dåkke onga? Ej he nesten 3. Trur vi he monge felles bekjente ej oxo. He forresten fånne en del venninde her før, sjøl om dei he vår annonyme.. Rokken e vel beire enn rust ja. Men Hønå e like bra, visst en lika eldre kara/yngre kjekse.. En to tre me fyre... Hehe HI Anonymous poster hash: e9b99...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå