Gå til innhold

Ørstingar eller Voldingar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kor d ste d me dåkke ørstinga eller voldinga?

D eso kjekt me sol i Ørsta i dag! D e flott d!

 

Vassendgutane og Klypa rula!

 

In rust we trust!

 

 

 

Me ser ;)

 



Anonymous poster hash: e9b99...a24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen av delene sier nå jeg;-)

 

Anonymous poster hash: 190be...f81

Skrevet

Trudde Rokken va mest hivens ej..

 

Anonymous poster hash: 43341...73b

Skrevet

Haha, no flira ej :P va ikkje dinna overskrifta ej forventa å sjå på forume :P

 

Anonymous poster hash: 766b6...084

Skrevet

Va de ej mistenkte at her va fleire,...tippa vi sikkert he felles bekjente også.

 

Anonymous poster hash: f33e2...565

Skrevet

Dåkke so e fra Ørsta, he dåkke onga?

Ej he nesten 3.

 

Trur vi he monge felles bekjente ej oxo. He forresten fånne en del venninde her før, sjøl om dei he vår annonyme..

 

Rokken e vel beire enn rust ja. Men Hønå e like bra, visst en lika eldre kara/yngre kjekse..

 

En to tre me fyre... Hehe :)

 

HI



Anonymous poster hash: e9b99...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...