Tabitha Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Det begynner å irritere meg litt at de to nå så berømte brødrene står fram i intervju etter intervju, og forteller om hvor lite de er hjemme. De forteller at det "er verst for minsten, for han forstår ikke dette", de vet ikke om barna deres har sett den berømte videoen, de har flyttet familiene sine fra Bergen til Oslo for å få mer tid med dem, men det har ikke hjulpet, de har dårlig samvittighet fordi de ikke har fått mer tid med familiene etter at de flyttet til Oslo... Men så gjør noe med det da, for svarte! Annenhver dag jeg åpner en nettavis er det et intervju der de snakker om hvor lite tid de har med konene og barna.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Ja det er virkelig medaljens bakside. Han eldste, Vegard, fortalte at en av barna hans kalte ham for "onkel Vegard" en gang. Men så lo han det bort og sa "men som alle vet, kids say the darndest things!" Jeg syns det er ufattelig synd i barna deres... Hadde aldri orket å leve med en slik mann selv, uansett hvor kjekk og rik han er så er det viktigst at han er en tilstedeværende og god far for barna sine. Men vi er jo alle forskjellige... De tjener jo bra så konene har sikkert både hushjelp og au pair i sine flotte villaer. Men personlig ville jeg heller hatt 150 kvadrat og en tilstedeværende pappa for mine små.. Anonymous poster hash: 27715...970
Tabitha Skrevet 26. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2013 Det er ikke sikkert at konene deres er sinte nå, men jeg ser ikke bort fra at det er en prosess som går over tid. Plutselig en dag kan de finne ut at de er leie. Det er jo koner som har menn som er sjømenn eller oljedekksarbeidere, som er fornøyde med å ha en pause fra mannen. Men i de to berømte brødrenes tilfelle virker det som de nesten aldri er hjemme, og de spøker liksom med det i media. Jeg er altså ikke kona til noen av dem, eller kjenner noen av konene.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Rapportert! Tror du det er noe enklere for disse barna å lese spekulasjonene dine på nettet?! Anonymous poster hash: e40b8...a27
Jenny251210 Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Teiteste overskriften! Bekymret a du!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Jeg kjenner noen i familien deres og det er ikke så gale som det de gir inntrykk av. Det er litt ekstra nå når det står på og så har de roligere perioder. De ser familien nok til at de kan spøke med det. 50 prosent bullshit men også 50 prosent alvor. Anonymous poster hash: c1621...930
Ugl@ ruger... Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Nå er ikke bare kjendiser som er mye borte pga jobb, min mann var alt for mye borte. Merket på barna at de ikke var like komfortable med ham som med meg. Jeg følte jeg ikke kunne dra bort så han og ungene var alene pga det. Men mannen tok grep i situasjonen, er nå mye mer hjemme, jeg kan overlate ungene og ham til seg selv uten at det blirnoe baluba og hyling etter mamma. Ja, vi merker det på bankontoen, han tjener mindre, men vi klarer oss godt, det går rundt, vi reiser mer på ferie og gjør mye mer sammen nå enn da han var mer borte på jobb en hjemme. Heldigvis for vår del brukte vi pengene da han var mye bort på å betale ned på lån, sånn sett så merkes det ikke så mye på lommeboka heller at han nå tjener ca 1/3 del mindre enn før. Ylvis- gutta kan selv gjøre noe meddelte, det handler om prioriteringer. Hva er viktigst? Deres eget ego og pr-kåthet eller tid med familien? Barnas barndom får de aldri en ny sjanse å være tilstedeværende i. Det må vel være mulig å finne en gylden middelvei. Mannen min klarte det, han jobber da, tjener fortsatt greit, til tider må han jobbe overtid eller være litt borte, men betydelig mindre enn for få år siden, ungene har nå et nært og godt forhold til ham, søker hans trøst, godkjennelse og oppmerksomhet like mye som av meg.
Tabitha Skrevet 26. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2013 Nå ble jeg den store, stygge ulven her... Men har bare lest det de har sagt selv, og syns det er litt respektløst at de spøker med at barna ikke kjenner dem så godt.
Ugl@ ruger... Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Nå er ikke bare kjendiser som er mye borte pga jobb, min mann var alt for mye borte. Merket på barna at de ikke var like komfortable med ham som med meg. Jeg følte jeg ikke kunne dra bort så han og ungene var alene pga det. Men mannen tok grep i situasjonen, er nå mye mer hjemme, jeg kan overlate ungene og ham til seg selv uten at det blirnoe baluba og hyling etter mamma. Ja, vi merker det på bankontoen, han tjener mindre, men vi klarer oss godt, det går rundt, vi reiser mer på ferie og gjør mye mer sammen nå enn da han var mer borte på jobb en hjemme. Heldigvis for vår del brukte vi pengene da han var mye bort på å betale ned på lån, sånn sett så merkes det ikke så mye på lommeboka heller at han nå tjener ca 1/3 del mindre enn før. Ylvis- gutta kan selv gjøre noe meddelte, det handler om prioriteringer. Hva er viktigst? Deres eget ego og pr-kåthet eller tid med familien? Barnas barndom får de aldri en ny sjanse å være tilstedeværende i. Det må vel være mulig å finne en gylden middelvei. Mannen min klarte det, han jobber da, tjener fortsatt greit, til tider må han jobbe overtid eller være litt borte, men betydelig mindre enn for få år siden, ungene har nå et nært og godt forhold til ham, søker hans trøst, godkjennelse og oppmerksomhet like mye som av meg. PS, skriver dette på generelt grunnlag. Brødrene Ylvisåker og deres familier må selvsagt gjøre sine valg. Men nå har de jo selv snakket om tema i intervjuer osv....så da regner jeg med at det bør være greit å kommentere å komme med synspunkter i forhold til dette også i diskusjoner. Hvordan de er som fedre aner jeg ikke, kan hende de har et supert forhold til både partner og barna, og at familiene trivest godt med tingenes tilstand.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Mitt inntrykk er at hvis man faktisk kan fleipe om slike ting som disse gjør, så har de en god kommunikasjon med de hjemme og gode forhold. Hadde de ikke hatt det ville de nok møtt massiv motstand hjemme for å fleipe med noe som ellers ville vært veldig sårt. Og er det én ting jeg ikke anser disse som så er det dumme. At de sier det de gjør og fleiper som de gjør, det viser i mine øyne at de har et bevisst forhold til hjemmesituasjonen og at det er en prosess de jobber med - fordi de ønsker det selv. Anonymous poster hash: 10453...a68
anonymemammaen Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Mitt inntrykk er at hvis man faktisk kan fleipe om slike ting som disse gjør, så har de en god kommunikasjon med de hjemme og gode forhold. Hadde de ikke hatt det ville de nok møtt massiv motstand hjemme for å fleipe med noe som ellers ville vært veldig sårt. Og er det én ting jeg ikke anser disse som så er det dumme. At de sier det de gjør og fleiper som de gjør, det viser i mine øyne at de har et bevisst forhold til hjemmesituasjonen og at det er en prosess de jobber med - fordi de ønsker det selv. Anonymous poster hash: 10453...a68 Enig! Provoserende å lese andre folks spekulasjoner om andres familiesituasjon. Vi vet ingenting om det om har heller ingenting med det.
Tabitha Skrevet 26. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 26. september 2013 Men dere må innrømme at hvis noen hadde skrevet om sin tilværelse anonymt her inne, og spurt om råd: Ville det strømmet på med folk som hadde skrevet: Kast ham ut! Barna kommer jo uansett til å lese hva fedrene har sagt om dem i intervjuer. Og vi vet litt om situasjonen - vi vet at konene og barna bodde i Bergen, men at de har flyttet til Oslo for å se mennene sine oftere. Det sier svært mye om situasjonen, mener jeg. Og når brødrene da sier til media at det ikke hjalp å flytte, er det vel ganske god grunn til å be brødrene "ta grep"?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Men dere må innrømme at hvis noen hadde skrevet om sin tilværelse anonymt her inne, og spurt om råd: Ville det strømmet på med folk som hadde skrevet: Kast ham ut! Barna kommer jo uansett til å lese hva fedrene har sagt om dem i intervjuer. Og vi vet litt om situasjonen - vi vet at konene og barna bodde i Bergen, men at de har flyttet til Oslo for å se mennene sine oftere. Det sier svært mye om situasjonen, mener jeg. Og når brødrene da sier til media at det ikke hjalp å flytte, er det vel ganske god grunn til å be brødrene "ta grep"? Det må da være opp til dem og kona/samboer i fellesskap finne ut hvordan det er best for dem å leve livene sine! Hvorfor er det din eller andres oppgave å be dem "ta grep"? Anonymous poster hash: 10453...a68
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Bekymret faktisk.. For ekteskapet til vilt fremmede.. Tørr jeg påstå at du har mye bekymringer i livet..? Anonymous poster hash: fc984...7bf
*Teoline* Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Bekymret faktisk.. For ekteskapet til vilt fremmede.. Tørr jeg påstå at du har mye bekymringer i livet..? Anonymous poster hash: fc984...7bf Enten det eller så har hun ingen og må lage seg noen
Tabitha Skrevet 26. september 2013 Forfatter #17 Skrevet 26. september 2013 Har faktisk en god del bekymringer, men har sett mye på Ylvis-videoer i det siste, og så er de jo mye i nyhetene. Folk diskuterer om de passer til navnene sine, osv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Bekymret faktisk.. For ekteskapet til vilt fremmede.. Tørr jeg påstå at du har mye bekymringer i livet..? Anonymous poster hash: fc984...7bf Enten det eller så har hun ingen og må lage seg noen Haha Ja det er mulig! Men tenker at noen som bekymrer seg for slike totalt meningsløse ting, bekymrer seg sikkert for "alt".. Anonymous poster hash: fc984...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå