Eliane Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Takket ja til et jobbtilbud i dag! Må innom på jobben og levere oppsigelsen i morgen! Gleder meg! Men blir litt skummelt også. Er i permisjo nå, ulønnet ut året. Så hele oppsigelsestiden er ulønnet permisjon! Deilig! Gleder meg så til den nye jobben! Litt ned i lønn, men helt ok! Miljø og trivsel er viktigere! ( i tillegg til bonusen som kommer.....) Hurra for en fin dag! Tror jeg får finne meg enda en kopp kaffi.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Så herlig! Gratulerer
Eliane Skrevet 26. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2013 Takk for det! Kjenner det kribler i magen.
Frigga Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Gratulerer masse med ny jobb! Er på vei til å skifte beite selv, det kribler litt ja.....
Husbygger Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Gratulerer så masse med ny jobb ;-) Går å venter på svar på en jobb selv, var på intervju på tirsdag.
Eliane Skrevet 26. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2013 Går bare og smiler nå,er egentlig ganske godt å ha tatt avgjørelsen,er jo ganske stor omveltning. Lykke til til deg Husbygger,krysser fingrene for at det går din vei!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Vent til du har skrevet kontrakt med å si opp da Anonymous poster hash: 179e8...cc2
Eliane Skrevet 26. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2013 Har fått kontrakten. Så den er i boks. Haha, hadde vært kjipt om de trakk tilbudet etter at jeg hadde sagt opp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå