Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Pent? Anonymous poster hash: ac794...154
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Så voldsomt mange slike navnetråder som har dukket opp igjen nå da. Hmm, sammen med mange andre rare innlegg. Anonymous poster hash: 47ffb...d3e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Kjenner to som heter det, ene er helt super! Men hun andre er helt jæ&@#%!! Et forferdelig kvinnemenneske! Derfor kunne jeg aldri brukt det navnet. Men disse skriver det med R inni der, men uttaler det uten Anonymous poster hash: 57ea9...d34
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Mangler en r. Anonymous poster hash: 0ad3e...42b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Liker Lotte mye bedre Anonymous poster hash: 95697...927
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Synes det var rart og hadde synes det var ubehagelig å hete noe der folk trodde jeg hadde glemt en bokstav og alltid satt den inn for å rette.. Charlotte synes jeg er et flott navn, om det var det du mente.
Madolyn Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Charlotte er fint! Er vel det du mener?
Hun med alle ungene Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Charlotte er fint Chalotte ser ut som en skrivefeil.
Hun med alle ungene Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Charlotte er fint Chalotte ser ut som en skrivefeil. *
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Syns det er er litt snobbete navn Anonymous poster hash: 20914...c39
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Skrivefeil tenker jeg. Pent med r. Anonymous poster hash: 932fb...cdc
Slalotte Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Syns det er er litt snobbete navn Anonymous poster hash: 20914...c39 Takk a!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Tenker litt på sjalott-løk, eller en charlotte som ikke klarer å si r. Anonymous poster hash: b1359...5c8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Helt greit. Heter det selv. Men, det er usedvanlig mange som spør "er det med S?" Og mange skriver faktisk Sjalotte. ... Anonymous poster hash: cc1cf...6b4
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Charlotte med R er pent. Chalotte uten R ser litt teit ut.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Trykkfeil i navnet er vel ikke så kult? Anonymous poster hash: 41988...86e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 Et navn som går hyppig igjen på de kvinnelige rusmisbrukerne jeg har til avrusing på jobben........ Anonymous poster hash: b4f3a...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå