Gå til innhold

The voice - samme antrekket hver uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare undrer, er det liksom en greie i det programmet, at de har på det samme hver gang? Eller er d bare hun Lene som har det?

Må innrømme jeg ikke husker helt m mennene. Men syns den genseren er lite pen, så lett å huske den igjen. Er d samme hver uke???

Er ikke det rart?

Anonymous poster hash: c97b5...3c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har valgt å bruke de samme klærne i hele serien siden de ulike innslagene fordeles i forskjellige programmer;) Enig i at genseren til Lene er lite pen;)

Anonymous poster hash: 0c53b...274

Skrevet

Er d ingen som tenker på det? :)

Jeg bare undrer, er det liksom en greie i det programmet, at de har på det samme hver gang? Eller er d bare hun Lene som har det?

Må innrømme jeg ikke husker helt m mennene. Men syns den genseren er lite pen, så lett å huske den igjen. Er d samme hver uke???

Er ikke det rart?

Skrevet

Det er vel fordi de spiller inn 2-3 episoder på samme dag? Du vet at det i starten ikke er live, sant?

Skrevet

Auditionrundene spilles inn over 1 dag, men gjøres om til x antall episoder.

Anonymous poster hash: 88694...f6d

Skrevet

Det er vel fordi de spiller inn 2-3 episoder på samme dag? Du vet at det i starten ikke er live, sant?

Har ikke tenkt over det..

Skrevet

Auditionrundene spilles inn over 1 dag, men gjøres om til x antall episoder.

Anonymous poster hash: 88694...f6d

Auditionrundene ble spilt inn over flere dager, men de har de samme klærne på for at det skal bli lettere å klippe sammen og sette sammen de ulike auditionene i den rekkefølgen som passer best, til tross for hvilken dag de er spilt inn.

Anonymous poster hash: edf97...40d

Skrevet

Da hadde jeg virkelig valgt et mer nøytralt antrekk til å begynne med....

Anonymous poster hash: 08efe...983
Skrevet

Samme var på The Voice i fjor, men da la vi ikke så lett merke til det som i år pga Aqua-Lenes grufulle antrekk og fæle heksehår.

Anonymous poster hash: 246c6...b20
Skrevet

Kjenner en av deltakerne i sist runde (ikke denne sesongen). Da spilte de ikke inn alle episodene på en dag, men "latet" som de spilte inn en episode hver dag over noen dager (med forskjellig publikum så folk kunne se når deres kjente sang). Disse ble imidlertid klippet sammen i etterkant. Så han jeg kjenner kom plutselig i episode med helt andre enn det vi så på innspillingsdagen. Dette fordi det var så ulikt hvor mange deltakere hver mentor valgte, og for å bevare "spenningen" i siste episode. Derfor måtte de ha samme klær,sminke osv på hvert program.

Skrevet

Kjenner en av deltakerne i sist runde (ikke denne sesongen). Da spilte de ikke inn alle episodene på en dag, men "latet" som de spilte inn en episode hver dag over noen dager (med forskjellig publikum så folk kunne se når deres kjente sang). Disse ble imidlertid klippet sammen i etterkant. Så han jeg kjenner kom plutselig i episode med helt andre enn det vi så på innspillingsdagen. Dette fordi det var så ulikt hvor mange deltakere hver mentor valgte, og for å bevare "spenningen" i siste episode. Derfor måtte de ha samme klær,sminke osv på hvert program.

Dette stemmer ja!

Anonymous poster hash: edf97...40d

Skrevet

Samme var på The Voice i fjor, men da la vi ikke så lett merke til det som i år pga Aqua-Lenes grufulle antrekk og fæle heksehår.

Anonymous poster hash: 246c6...b20

Huff ja... Syns både hun er søt og virker sympatisk, men den stilen der var ikke helt kledelig.. Hun er jo feks flott i Varg Veum-filmene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...