Gå til innhold

ALLERIA, hvordan går det med deg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkt mye på deg de siste dagene :)

Anonymous poster hash: 36e9e...962

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det med henne?

Anonymous poster hash: b2401...0b4

Skrevet

Jeg lagde en tråd for en mnd siden ca fordi jeg trodde jeg lakk fostervann. Da fortalte hun at hun var i uke 21 og hadde veldig lite vann igjen så lurte på om det går bra med henne :)

Skrevet

Det får vi håpe da. :) Hvordan gikk det med deg da?

Skrevet

Med meg gikk det bra, ingen fostervannslekkasje, bare tyntflytende utflod gitt :)

Skrevet

Med meg gikk det bra, ingen fostervannslekkasje, bare tyntflytende utflod gitt :)

Så bra! :) Lykke til videre!

Skrevet

Opp

Skrevet

Dytt

Skrevet

Hei, jeg er her enda, har bare byttet nick :)

Jeg er heldigvis fremdeles gravid, og vi har nådd 25 uker, noe vi er overlykkelige for. Hver dag er en bonus! Jeg har vært inn og ut av sykehus siste ukene, men er nå hjemme igjen. Det er ikke så mye vi kan gjøre annet enn å vente og håpe at mini holder seg på plass noen timer, dager, uker til. Vi vet at vi får KS senest i uke 34 pga andre komplikasjoner enn fostervannslekkasjen.

Så utrolig kjekt å høre at det går bra med deg, og at det var falsk alarm. Unner ingen å gå gjennom den berg og dalbanen dette her er!

Skrevet

Det var godt å høre! :-) får bare tenke positive tanker og håpe på det beste, helt sikker på at det kommer til å ende godt for dere. Masse lykke til videre, skal fortsette og tenke på dere og krysse fingre og tær :-)

Skrevet

Det var godt å høre! :-) får bare tenke positive tanker og håpe på det beste, helt sikker på at det kommer til å ende godt for dere. Masse lykke til videre, skal fortsette og tenke på dere og krysse fingre og tær :-)

Takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...