Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Har helt ny jobb. Det er fullt opplegg hver dag, kun for meg, så er jeg borte sitter det folk å venter på meg. På tross av dette var jeg borte i forrige uke pga barnet mitt ble lagt inn, og må være borte neste uke pga et planlagt inngrep :/ Nå har det seg sånn at jeg har fått skikkelig vondt i mellomgulvet/magen. Det blir verre hver dag, og jeg får ikke sove. Men jeg føler ikke at jeg kan dra til legen i arbeidstiden er det helt håpløst om jeg tar en tur på legevakten på kveldstid? Er egentlig blandt dem som mener at legevakt er for akutte ting, og ikke slikt som dette, men jeg trenger hjelp.. Anonymous poster hash: c43cd...7d5
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Helt riktig. Dette er misbruk av legevakten. At legevakten blir brukt som "fastlege" bidrar virkelig til at køene blir lange og at alvorlig syke mennesker blir sittende å vente Anonymous poster hash: 28665...bee
Virginia. Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Den som best kan hjelpe deg er nok fastlegen, men har du ingen annen mulighet, dra til legevakten du
mamma_til_gutt Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Men er det noe mindre misbruk å drive å ta seg fri hele tiden da? Vet ærlig talt ikke hva som er verst for samfunnet jeg! Ring legevakten og spør!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Hva med Volvat og lignende (kommer jo an på hvor du bor, selvfølgelig)? De har åpent om kvelden. Anonymous poster hash: 42d43...d8d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 takk for innspill! Jeg har ringt og forklart situasjonen for legevakten og kunne komme dit etter jobb i dag. Da var det rolig og de kunne ta meg innimellom akuttsituasjoner. Volvat har jeg ikke tenkt på. Må man ikke være medlem der? Anonymous poster hash: c43cd...7d5
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 He he, nei du trenger ikke være medlem på Volvat. Men du må betale en formue.. Anonymous poster hash: 23913...964
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 okei.. Det hadde i grunn vært et ok alternativ det, om jeg hadde tenkt på det. Men nå sa de det var greit da. De satt jo der uansett, mente de.. Og de trodde at jeg bare trengte en resept og ingen oppfølging, så da får det gå! Takk for innspill! Anonymous poster hash: c43cd...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå