Gå til innhold

Dere som har oppdatert til iOS7....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man lukket program? Tidligere var det dobbelklikk på hjemknappen, holde inn til de ristet og det kom et rødt kryss.. Men nå fungerer det ikke slik.. Hjelp?

 

Anonymous poster hash: 45dcd...c2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold inn knappen på samme måte og dra sidene oppover ut av skjermen;)

Skrevet

Det var et godt spørsmål! Forsøkte selv nå, og fikk bare opp talekontroll???

Henger med på denne tråden i tilfelle du får svar fra noen kloke hoder :)

Skrevet

Aha! Takk! :D

Til deg som ikke fikk til: du tar selve siden å kaster oppover. Ikke ikonet.

 

Anonymous poster hash: 45dcd...c2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...