Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Hvordan får man lukket program? Tidligere var det dobbelklikk på hjemknappen, holde inn til de ristet og det kom et rødt kryss.. Men nå fungerer det ikke slik.. Hjelp? Anonymous poster hash: 45dcd...c2e
2013 Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Hold inn knappen på samme måte og dra sidene oppover ut av skjermen;)
Gjest Kira Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Det var et godt spørsmål! Forsøkte selv nå, og fikk bare opp talekontroll??? Henger med på denne tråden i tilfelle du får svar fra noen kloke hoder
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Aha! Takk! Til deg som ikke fikk til: du tar selve siden å kaster oppover. Ikke ikonet. Anonymous poster hash: 45dcd...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå