Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Vet det er mange spørsmål om påkledning om dagen, beklager. Det er spådd 2 grader fra morgenen og max 8 grader midt på dagen. Hva tar dere på av klær? Og hva har dere under parkdressen? Sko? Anonymous poster hash: bde47...498
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 I dag var det 5 grader her på morgenen og sol. De fikk på seg bomullsstrømpebukse, joggebukse, og t-skjorte med genser utenpå for 4 åringen, og kortermet boy(bomull og tynn ullgenser for 2 åringen.) Utover dagen ble det over 15 gr, så når de ble hentet i bhg hadde de bare fleecejakke og joggesko. Veldig vanskelig med påkledning om dagen syns jeg. Barnehagen er lite flinke til å tilpasse påkledning, så jeg må nesten kle de etter været hele dagen, noe som er bortimot umulig for tiden. Ull er for varmt for mine barn foreløpig.(ull er ikke temperaturregulerende på mine barn) Anonymous poster hash: fcd9e...c0c
Edie Britt Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 (endret) Her er det 6-8 grader midt på dagen nå, ca 2-3 om morgenen. Vi skal nå begynne med tynne ullsokker og tynn ull-longs istedet for joggebukse tenker jeg. Skal ha bomullsbody en stund til pga at jeg har et "varmt barn". Personalet har nå begynt å ta på ullgenser/ullbukse (type tykk) under parkdressen. Foreløpig bruker vi goretex-sko, tror det holder foreløpig med tynne ullsokker i istedet for bomullssokker. Endret 25. september 2013 av Edie Britt
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 T-Shirt, genser, bomullslongs, tynne ullsokker, joggebukse/olabukse. Gore Tex høstsko, allværsjakke. Dette reise han i på morningen I barnehagen har han fleecebukse og genser + parkdressen, tynn lue, pannebånd og tynne votter liggende, så regner med de ansatte kler på det som trengs. Anonymous poster hash: 48440...f40
Gjest Julia1984 Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Ullundertøy!!! Når de går ut tar de på høstdress med tynt fleezefor inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå