Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Det er tur dag i barnehagen og da er de gjerne ute hele formiddagen. Det er meldt 3 grader frem til 12 og 10 grader etter 12. Føler egentlig for å bruke ull undertøy, men usikker på om det blir for varmt når de er inne og midt på dagen Anonymous poster hash: a056d...cdb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jeg starter med ull i morgen. 18 mnd, oslo Anonymous poster hash: 05579...d6f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Mitt barn er 3 år, og bor i Telemark ved kysten. Er veldig kjølig på morgen og ettermiddag HI Anonymous poster hash: a056d...cdb
ms.Pond Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg sender i tynn ullgenser, og så sender jeg med ullstrømpis (har fóret bukse). Satser på at de ansatte klarer å beregne hvorvidt de skal ha på eller av klær. I denne perioden er det vanskelig å beregne for oss foreldre, særlig når det er kaldt på morgenen og varmere på dagen, så satser på at de som jobber der har øye på om noen bør ha mer eller mindre klær på. Bare sørg for at skifteklær er tilgjengelig. Her er det mellom 2 og 4 grader på morgenen.
Fae Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Ull er regulerende da. Og trenger de noe mer enn kun ullundertøy inne i barnehagen? Husker på vinterstid da vi hadde barn i bhg. Når vi hentet hadde ungene tatt av seg bukse og genser og alle løp rundt i ullundertøy. Lett og ledig påkledning.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde på ull på turdag nå ja, siden det er kaldt på morningen. Da syns jeg det er bedre med ull under, og så kan de heller løpe rundt i kun ullundertøyet inne dersom det blir varmt inne. Anonymous poster hash: 4a876...207
Gjest Julia1984 Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Min har også turdag i morgen. Han har kun ullundertøy på inne. Når de går ut tar de på høstdress som har tynt fleezefor innvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå