Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg har hatt veldig masse kynnere i alle mine tidligere svangerskap. Kynnerene har vært der helt fra ganske tidlig, kanskje uke 20 sånn cirka. Dette har i grunn aldri bekymret meg, og det har heller ikke vært noen grunn til bekymring. Nå er jeg 26 uker på vei. Kynnerene er like herlig til stede som tidligere sv.skap, men i tillegg har jeg veldig mye nedpress og vanvittig mye stikkninger og svie i underlivet. Tidvis kjennes det ut som om det rett og slett åpner seg. Jeg tror jo ikke at det gjør det, men stikker VELDIG, og det er ikke i nede del av magen eller i livmoren, det er DER NEDE, om dere skjønner. Slik har jeg gjerne hatt det siste måneden kanskje med de andre, men jeg kan ikke huske at det var SÅ tidlig til stede, så jeg blir jo nesten litt bekymret. Man har jo ikke lyst å føde prematurt. Jeg vil jo aller helst gå så tett opp til termin som overhode mulig. Det er liksom ingenting som skulle tilsi at jeg skulle føde prematurt. Ingen i familien har gjort det, og jeg har heller ikke gjort det før. Alle ungene er født like før termin, dog ingen over termin. Så jenter, andre som har hatt typiske (og kraftige) "modningstegn" allerede rundt uke 25-28. Gikk dere til termin? Grunn til bekymring? Anonymous poster hash: 385dd...bed
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Ingen? Hadde virkelig satt pris på noen erfaringer, dersom noen har.. Anonymous poster hash: 385dd...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå