*Yuna* Skrevet 25. september 2013 #26 Skrevet 25. september 2013 Annenhver uke. Oftere i sommermånedene.
Optatium Skrevet 25. september 2013 #27 Skrevet 25. september 2013 Hver uke. Noe annet er uaktuelt, masse hudceller og hår og møkk i sengene selv om vi er rene når vi legger oss. Skal legges til at vi sovet nakne, hadde nok spart sengetøyet noe om vi sov i pyjamas. Hver fjerde uke? Æsj! Bytt til hvitt sengetøy så ser du møkka du ligger i..:-P
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #28 Skrevet 25. september 2013 Hver mandag hos unga. Torsdag og mandag hos oss voksne. Vil ha rent sengetøy til helga. Etter helga må vi skifte igjen da vi har hatt mye sex og føler det er så skittent. Tvangshandling, kanskje? Syns ikke det er så mye jobb å skifte. Den virkelig store jobben er å stryke og brette det etterpå. Anonymous poster hash: 861e0...060
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #30 Skrevet 25. september 2013 Annenhver uke er målet. Men har nok hent ofte at det blir en del sjeldnere... Ingen av oss sover nakne og vi dusjer hver dag, skjønner ikke hvordan det blir grisete... Anonymous poster hash: b3278...769
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #31 Skrevet 25. september 2013 Oj, hver uke. Det syns jeg var ofte. Tenkte å få til hver 14 dag. Grisete? Vi dusjer jo hver kveld så vi er jo ikke møkkete<br /><br /><br />HI Anonymous poster hash: 8b309...393 Spiller ingen rolle om dere dusjer hver kveld, dere svetter om natta.. Og den svetten er samme svfalsstoffene som urin. Etter 4 uker så gnir dere den nyvaskede huden deres inn med masse urin.. Anonymous poster hash: 8a1cf...19a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #32 Skrevet 25. september 2013 En gang i uken, oftere ved behov. Anonymous poster hash: 60363...84b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #33 Skrevet 25. september 2013 Nå sist var det faktisk et år siden sist. Skulle ønske jeg tullet. Knallgodt å skifte. Anonymous poster hash: 56185...dc5
Juks Skrevet 26. september 2013 #34 Skrevet 26. september 2013 Har ikke kontroll på ukene så hos oss er det antagelig hver 3 uke, bytter på hodeputa oftere
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #35 Skrevet 26. september 2013 Vi skifter hver fredag, blir ikke helg uten nytt sengetøy og helgavasken. Anonymous poster hash: 77cd6...605
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #36 Skrevet 26. september 2013 Hver uke. Noe annet er uaktuelt, masse hudceller og hår og møkk i sengene selv om vi er rene når vi legger oss. Skal legges til at vi sovet nakne, hadde nok spart sengetøyet noe om vi sov i pyjamas. Hver fjerde uke? Æsj! Bytt til hvitt sengetøy så ser du møkka du ligger i..:-P Det skjer at vi drøyer til hver fjerde uke i vinterhalvåret av ren slapphet, og vi har ikke annet enn hvitt sengetøy. Det synes ikke at det er brukt, annet enn at det er mer krøllete. Det går ikke an å se noe møkk på dem! Til vanlig prøver jeg å bytte hver uke, men blir oftere til annenhver uke. Jeg orker ikke all den tøyvasken hele tiden Anonymous poster hash: d507b...001
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #37 Skrevet 26. september 2013 En gang i måneden, tenker jeg. Anonymous poster hash: ff3fb...7d0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #38 Skrevet 26. september 2013 Takk for påminnelsen, har skiftet nå. Tror det var 3-4 uker siden sist. Godt å få det gjort. Anonymous poster hash: e320a...0f7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #39 Skrevet 26. september 2013 Hver uke eller hver fjortende dag ca. Ellers ved behov. Anonymous poster hash: 1f459...d91
Optatium Skrevet 26. september 2013 #40 Skrevet 26. september 2013 Hver uke. Noe annet er uaktuelt, masse hudceller og hår og møkk i sengene selv om vi er rene når vi legger oss. Skal legges til at vi sovet nakne, hadde nok spart sengetøyet noe om vi sov i pyjamas. Hver fjerde uke? Æsj! Bytt til hvitt sengetøy så ser du møkka du ligger i..:-P Det skjer at vi drøyer til hver fjerde uke i vinterhalvåret av ren slapphet, og vi har ikke annet enn hvitt sengetøy. Det synes ikke at det er brukt, annet enn at det er mer krøllete. Det går ikke an å se noe møkk på dem! Til vanlig prøver jeg å bytte hver uke, men blir oftere til annenhver uke. Jeg orker ikke all den tøyvasken hele tiden Anonymous poster hash: d507b...001 Det der forstår jeg ikke at du kan mene. Hvitt sengetøy (laken) blir grått i fargen der hvor du ligger etter noen dager, så det er du da nødt til å se? Legg noe hvitt inntil da?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #41 Skrevet 26. september 2013 Målet er hver 14.dag, men det hender nok at det går tre uker mellom hver gang også... Tar så stor plass i vaskemaskinen og hater jobben med å skifte Anonymous poster hash: 92b73...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå